Στο 70% κυμάνθηκε η πληρότητα των ξενοδοχείων παγκοσμίως αυτό το καλοκαίρι, σημειώνοντας αύξηση περίπου 5% σε σχέση με το καλοκαίρι του 2019. Αυτό προέκυψε σύμφωνα με την ανάλυση των δεδομένων του Amadeus Agency360 και Demand360.
Μετά από ένα καλοκαίρι ανάκαμψης, τα στοιχεία δείχνουν δείκτες «ισχυρής ανάκαμψης» για το υπόλοιπο του 2022 και «αποδείξεις αυξανόμενης εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών» καθώς πλησιάζει το 2023.
Τα στοιχεία φανερώνουν επίσης ότι τα παγκόσμια ποσοστά πληρότητας των ξενοδοχείων «ξεπέρασαν τα προ πανδημίας επίπεδα σταθερά όλο το καλοκαίρι».
Για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2022, τα ξενοδοχεία είχαν κατά μέσο όρο πληρότητα 67% παγκοσμίως, σε σύγκριση με μέσο όρο 64% την ίδια περίοδο το 2019 – αύξηση 3% σε σχέση με πριν από τρία χρόνια.
Αυτές οι θετικές τάσεις για τις κρατήσεις διαμονής υποδεικνύουν τη συνεχιζόμενη εμπιστοσύνη των καταναλωτών, θέτοντας εξαιρετικές βάσεις για ένα ισχυρό τέταρτο τρίμηνο με τα δεδομένα κρατήσεων να ξεπερνούν ήδη τις κρατήσεις του 2019.
Τα ομαδικά ταξίδια θα επωφεληθούν από μια ισχυρή εμπορική έκθεση και σεζόν συνεδρίων το τέταρτο τρίμηνο. Η παγκόσμια πληρότητα παραμένει μόνο στο 1-2% των επιπέδων πριν από την πανδημία για το υπόλοιπο του 2022, καθώς ο τομέας των συνεδρίων αρχίζει να ανακάμπτει.
Σταθερή ανάκαμψη για τα επαγγελματικά ταξίδια
Τα επαγγελματικά ταξίδια παρουσιάζουν επίσης σταθερή ανάκαμψη καθώς προχωρά το έτος. Σύμφωνα με την ανάλυση, το 2022 κλείνει το χάσμα σε σχέση με τα επίπεδα του 2019 και «οι κρατήσεις ξενοδοχείων σε όλα τα μεγάλα παγκόσμια συστήματα διανομής (GDS) αυξήθηκαν κατά 98% τον Αύγουστο του 2022» σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2022.