Ποσοστό 37% των καταναλωτών που χρησιμοποιούν ταξιδιωτικές εφαρμογές ανέφερε ότι δεν τους ήταν χρήσιμες στη διαχείριση ταξιδιωτικών προβλημάτων ή απροόπτων όπως η εκ νέου κράτηση πτήσεων που ακυρώθηκαν, εύρεση καταλυμάτων της τελευταίας στιγμής.

Το 20% σημείωσε ότι ήταν είτε «κάπως» ή «πολύ δυσαρεστημένο» με τη συνολική εμπειρία εφαρμογής.

Ωστόσο, όταν τα σχέδια δεν αλλάζουν, η ικανοποίηση είναι πολύ μεγαλύτερη: το 67% απάντησε ότι ήταν κάπως ή εξαιρετικά ικανοποιημένο με τις εφαρμογές που χρησιμοποιούσαν για τον προγραμματισμό των λεπτομερειών του ταξιδιού.

Αυτό προέκυψε από πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Applause σε 5.200 χρήστες εφαρμογών ταξιδιού και φιλοξενίας.

Περισσότερο από το 90% των ερωτηθέντων είχαν περισσότερες από μία εφαρμογές ταξιδιού ή φιλοξενίας στο τηλέφωνό τους και το 82% είχε ταξιδέψει τουλάχιστον μία φορά τον περασμένο χρόνο.

Η Applause είναι παγκόσμιος ηγέτης στις δοκιμές και την ψηφιακή ποιότητα και εξέτασε τη χρήση και την ικανοποίηση των χρηστών των εφαρμογών ταξιδιού και φιλοξενίας.

Γιατί χρησιμοποιούν τις ταξιδιωτικές εφαρμογές

Οι βασικότεροι λόγοι χρήσης των ταξιδιωτικών εφαρμογών έχουν ως εξής :

  • Για να τους βοηθήσουν στον προγραμματισμό καταλυμάτων (23%).
  • Για να κάνουν κρατήσεις πτήσεων (21%).
  • Για να αγοράσουν εισιτήρια τρένου, πλοίου ή λεωφορείου (17%).
  • Για να ενοικιάσουν αυτοκίνητο ή να κάνετε κράτηση αυτοκινήτου (12%).
  • Για να κάνουν αγορές όπως ενοικιάσεις ποδηλάτων ή εισιτήρια μουσείων (12%) και κρατήσεις γευμάτων (10%).

Ποιες είναι οι πιο συνηθισμένοι λόγοι μη ικανοποίησης

Τα πιο αξιοσημείωτα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι ταξιδιώτες κατά τη χρήση εφαρμογών ήταν :

  • Η αδυναμία εύρεσης των πληροφοριών που αναζητούσαν (18%),
  • Οι πολύ αργοί χρόνοι απόκρισης της εφαρμογής (13%).
  • Τα προβλήματα εντοπισμού (12%).
  • Η δυσκολία στη χρήση μέσω διαφόρων πηγών πληρωμής (11%).
  • Αιτήματα που δεν απαντήθηκαν ποτέ όπως προτιμώμενο δωμάτιο ξενοδοχείου ή επιλογή θέσεων, που δεν εκτελούνται επί τόπου (10%).