Το SiteMinder ανέλυσε και ανέφερε αρκετές τάσεις στις συνήθειες των ταξιδιωτών πριν και κατά τη διάρκεια της πανδημίας, εξάγοντας πέντε σημαντικά και καθόλου προφανή συμπεράσματα.
Πρώτον, έχει γίνει προφανές ότι η επιθυμία για ταξίδια υπερτερεί κατά πολύ των αυξήσεων των τιμών. Αυτό δείχνει ότι παρά τη γενική άνοδο των τιμών, δεν υπήρξε επιβράδυνση ή αύξηση της ζήτησης για αεροπορικά ταξίδια ή δωμάτια ξενοδοχείων.
Μια τάση που είναι γνωστή ως «ταξίδι απόσβεσης» ή μια επιθυμία για εκδίκηση ενάντια στους περιορισμούς που υπέστησαν τα δύο προηγούμενα χρόνια, παρακινεί τους ταξιδιώτες να παραιτηθούν από άλλα μέτρα μείωσης του κόστους εν αναμονή των διακοπών.
Η έρευνα αποκαλύπτει επίσης μια ανησυχητική τάση: την αυξανόμενη επιρροή που ασκούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα άτομα και τις αποφάσεις τους. Για παράδειγμα, τα δεδομένα δείχνουν ότι έως και το 78% των παραθεριστών ενδιαφέρονται να λαμβάνουν εξατομικευμένες ταξιδιωτικές προτάσεις και συστάσεις με βάση πληροφορίες από το διαδίκτυο.
Επομένως, όσον αφορά τις επιλογές διαμονής, ο συνδυασμός επαγγελματικών και αναψυχής είναι ένα από τα πιο περιζήτητα χαρακτηριστικά, ειδικά μεταξύ των Millennials και των ταξιδιωτών της Generation Z που τους αρέσει να συνδυάζουν το χρόνο τους με επαγγελματικές δραστηριότητες. Οι τακτικοί επιβάτες πληρώνουν ένα ασφάλιστρο για να ανταποκρίνονται στις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις ενώ βρίσκονται στο δρόμο. Γιατί είναι σημαντικό να εντοπίσετε κτίρια που μπορούν να καλύψουν αυτήν την ανάγκη χωρίς να θυσιαστεί η άνεση και η εξοικείωση που χρειάζονται οι ταξιδιώτες όταν βρίσκονται στο δρόμο.
Και οι δύο παράγοντες συνδέονται με μια άλλη πρόσφατη μόδα που κερδίζει ήδη έλξη: την επιθυμία των παραθεριστών να μείνουν σε ξενοδοχεία που χρησιμοποιούν αποτελεσματικά την τεχνολογία για να παρέχουν περισσότερες ανέσεις και μια πιο ευχάριστη διαμονή στους επισκέπτες τους. Ίσως η μετατροπική εκδοχή του κτιρίου να μπορούσε να προβληθεί πριν γίνει κράτηση.
Τέλος, η έρευνα αποκάλυψε μια τάση που έρχεται σε αντίθεση με την πρώτη: αυξανόμενη έμφαση στις διαπροσωπικές σχέσεις. Η σημασία της τεχνολογίας δεν μπορεί να αμφισβητηθεί, αλλά και η πραγματικότητα ότι τείνει να αποδυναμώνει τους διαπροσωπικούς δεσμούς. Η ανάγκη για ανθρώπινη σύνδεση φαίνεται να είναι πρωταρχικής σημασίας, είτε για αυτόν τον λόγο είτε λόγω των περιορισμένων ανθρώπινων αλληλεπιδράσεων των τελευταίων ετών. Και είναι οι τουρίστες που το απαιτούν, επικοινωνώντας με τους ντόπιους καθ’ όλη τη διάρκεια της επίσκεψής τους και δημιουργώντας δεσμούς μαζί τους που τους κάνουν να θέλουν να επιστρέψουν.
Παράγοντες που χαρακτηρίζουν τις εξελισσόμενες επιθυμίες και ανάγκες των παραθεριστών, που με τη σειρά τους δημιουργούν νέες δυσκολίες για τη βιομηχανία φιλοξενίας και ταξιδιών και παρέχουν ευκαιρίες για βελτίωση.