Ο τομέας αναψυχής και φιλοξενίας, που υπέφερε από την πανδημία, θα πρέπει να προετοιμαστεί να πληγεί ξανά. Αυτό αποκαλύπτουν τα αποτελέσματα έρευνας που εξέτασε την αλλαγή της συμπεριφοράς των καταναλωτών εν μέσω της κρίσης του κόστους ζωής.

Ειδικότερα, αποκάλυψε ότι οι τομείς στους οποίους οι καταναλωτές έκαναν τις μεγαλύτερες θυσίες προκειμένου να εξοικονομήσουν χρήματα είναι το φαγητό έξω, οι δραστηριότητες αναψυχής και οι διακοπές.

Αυτά τα αποτελέσματα προέρχονται από τα ευρήματα της τελευταίας Lloyds Bank UK Sector Tracker, η οποία έδειξε ότι ο τουρισμός και η αναψυχή υπέστησαν τη μεγαλύτερη πτώση της καταναλωτικής ζήτησης από οποιονδήποτε επιχειρηματικό κλάδο του Ηνωμένου Βασιλείου.

Ποια «θυσία» θα κάνουν οι καταναλωτές

  • Το φαγητό έξω είναι η πιο πιθανή πολυτέλεια που πρέπει να θυσιαστεί σε ποσοστό 53% των καταναλωτών.
  • Οι διακοπές και οι κοινωνικές δραστηριότητες ακολούθησαν με ποσοστό 45% και 43% αντίστοιχα.
  • Μόλις το 12% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα περικόψουν την ανακαίνιση του σπιτιού.

Ο Paul Hambidge, ιδρυτής της FDF, δήλωσε: «Οι άνθρωποι σχεδιάζουν ξεκάθαρα να συνεχίσουν να περνούν τον περισσότερο χρόνο στα σπίτια τους, και κατά τη διάρκεια αυτής της πίεσης στις τσέπες, τα εστιατόρια και οι πάροχοι δραστηριοτήτων αναψυχής θα αισθανθούν πραγματικά αυτό το χτύπημα. Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας υποδεικνύουν ότι οι παράγοντες του κλάδου πρέπει σίγουρα να εξετάσουν σοβαρά ορισμένες ανταγωνιστικές τακτικές για να προσελκύσουν θαμώνες, σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Αυτή η κρίση έρχεται να φουντώσει μετά την υποχώρηση που προκλήθηκε από την πανδημία, αλλά με τους καταναλωτές να γίνονται πολύ πιο συνειδητοποιημένοι σε όλους τους τομείς των δαπανών, σίγουρα δεν θα είναι εύκολος δρόμος για τον κλάδο».

Οι περικοπές που προκαλούνται από το κόστος ζωής επηρεάζουν επίσης τις αγοραστικές συνήθειες των ερωτηθέντων:

  • Το 18% είναι πλέον πιθανό να αγοράζει μόνο μειωμένα είδη.
  • Το 75% συγκρίνει το κόστος και αναζητά περισσότερα είδη πώλησης.
  • Το 65% συγκρίνει τιμές από έως και τρεις λιανοπωλητές πριν αγοράσετε αντικείμενα υψηλότερης αξίας, όπως εσωτερικούς χώρους και έπιπλα σπιτιού και τεχνολογία.