Ανακάμπτει σταδιακά ο κλάδος των εταιρικών εκδηλώσεων, όπως αποκάλυψε σε πρόσφατη έρευνά της η πλατφόρμα κρατήσεων για επαγγελματικά ταξίδια TravelPerk.
Συμμετείχαν περίπου 125 εταιρείες από ένα ευρύ φάσμα χωρών σε όλο τον κόσμο. Η μελέτη στόχευε εταιρείες με 1-25 υπαλλήλους σε περισσότερους από 1.000.
Το 81% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα διοργανώσει περισσότερες προσωπικές εκδηλώσεις σε σχέση με τους προηγούμενους δώδεκα μήνες.
- Τα πιο δημοφιλή είδη εκδηλώσεων είναι τα ομαδικά γεύματα και δείπνα (70%).
- Ο πιο σημαντικός παράγοντας για την επιλογή τοποθεσίας είναι η εγγύτητα στο γραφείο (33%).
Όσον αφορά στην οργάνωση, οι ερωτηθέντες επικεντρώνονται στα εξής :
- Να παραμείνουν εντός του προϋπολογισμού (62%).
- Στο σχεδιασμό δραστηριοτήτων που είναι διασκεδαστικές (49%).
- Στην όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή (37%).
Περισσότερες από το ένα τέταρτο των εταιρειών δήλωσαν ότι τους αρέσει να συναντιούνται μία φορά το μήνα, ενώ το 22% προτιμά να συναντιούνται κάθε τρεις μήνες. Περίπου το 9% βασίζεται ακόμη και σε εβδομαδιαίες συναντήσεις.
Σχεδόν το 70% των ερωτηθέντων είπε ότι τα ομαδικά μεσημεριανά γεύματα ή δείπνα είναι μια δημοφιλής επιλογή εκδηλώσεων.
Σχεδόν το 60% είπε ότι σχεδιάζει εποχιακές γιορτές, όπως ένα χριστουγεννιάτικο πάρτι ή ένα καλοκαιρινό φεστιβάλ.
Οι μισοί από τους ερωτηθέντες είπαν ότι σχεδίαζαν δραστηριότητες δημιουργίας ομάδας – το 46% βασίστηκε σε περιστασιακές συναντήσεις μετά την εργασία και το 44% σχεδίαζε εργαστήρια.