Σύνταξη: tourismtoday.gr
Σε 9,7 δις δολάρια, αποτιμάται η αγορά ταξιδιωτικής διαφήμισης το 2022. Οι πωλήσεις αναμένεται να αυξηθούν στο ~ 9% CAGR, με το μέγεθος της να φτάνει τα 15 δις δολάρια έως το 2032.
Όπως αναφέρουν δεδομένα από το Future Market Insights (FMI), η αγορά ταξιδιωτικής διαφήμισης προβλέπεται να αναπτυχθεί με σταθερό ρυθμό ανάπτυξης κατά την περίοδο πρόβλεψης.
Οι κύριοι λόγοι αύξησης της αγοράς ταξιδιωτικής διαφήμισης
- Η αυξανόμενη δημοτικότητα του παγκόσμιου περιεχομένου και η τάση για πολιτιστικά ταξίδια. Άτομα που ενδιαφέρονται να κατανοήσουν και να γνωρίσουν τον πολιτισμό από διαφορετικές περιοχές είναι πιθανό να επισκεφθούν αυτά τα μέρη.
- Η φυσική ομορφιά και τα τοπία γύρω από τις περιοχές προσελκύουν επίσης ταξιδιώτες που αναζητούν την περιπέτεια καθώς και λάτρεις της φύσης.
Η ταξιδιωτική διαφήμιση μαγνήτης για τουρίστες
Συνολικά, η ταξιδιωτική διαφήμιση προσελκύει όλο και περισσότερους τουρίστες κάθε χρόνο. Τους κάνει ακόμα και να επιστρέφουν σε προορισμούς για να ζήσουν περισσότερα.
Οι υπηρεσίες που παρέχονται από τοπικές επιχειρήσεις και τουριστικές εταιρείες αφήνουν θετικές εντυπώσεις στους τουρίστες, σχετικά με την αγορά ταξιδιωτικών διαφημίσεων.
- Οι περιοχές της Βόρειας Αμερικής, της Ευρώπης και της Ασίας του Ειρηνικού κατέχουν μερίδιο αγοράς ~27%, ~24% και ~20% αντίστοιχα.
- Μπροσούρες και εφημερίδες, οι διαφημίσεις σε περιοδικά είναι τα βασικά μέσα μάρκετινγκ για τις τουριστικές διαφημίσεις.
- Οι επιχειρήσεις ταξιδιωτικών πρακτορείων στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 5,2% το 2022.
«Οι διαφημίσεις τουρισμού προσελκύουν ταξιδιώτες σε γνωστές τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο και οι διαφημιστικές εταιρείες προσαρμόζονται στις εξελισσόμενες ανάγκες του κλάδου», αναφέρει η FMI.
Ο αντίκτυπος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ταξιδιωτική διαφήμιση
Όπως και άλλοι τομείς της αγοράς, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης υπήρξαν σημαντικοί παίκτες στον τομέα των ταξιδιωτικών διαφημίσεων.
Χάρη στις απεριόριστες δυνατότητες προσέγγισης κοινού σε όλο τον κόσμο, τα social media είναι ένα ιδανικό εργαλείο μάρκετινγκ και διαφήμισης στον ταξιδιωτικό τομέα.
Οι επωνυμίες και τα πρακτορεία χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προωθηθούν. Οι αναρτήσεις εικόνων και σύντομων βίντεο έχουν αντικαταστήσει αποτελεσματικά τα ενημερωτικά διαφημιστικά και ορισμένοι συνεργάζονται με influencers για διαφημίσεις.
Αξιοποιώντας τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης για ταξιδιωτική διαφήμιση
Μια τάση μεταξύ των μεγαλύτερων παικτών στην ταξιδιωτική διαφήμιση είναι η εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης (AI) σε όλη τη διοχέτευση πωλήσεων και μάρκετινγκ.
Οι εταιρείες έχουν επενδύσει σε κουτιά συνομιλίας AI με δυνατότητες απάντησης σε βασικές ερωτήσεις και εκμάθησης νέων γεγονότων με βάση τις απαντήσεις των πελατών. Η τεχνητή νοημοσύνη έπαιξε επίσης καθοριστικό ρόλο στην έρευνα αγοράς και στη συλλογή δεδομένων.
Προσέλκυση του σωστού κοινού
Ο τομέας της ταξιδιωτικής διαφήμισης έχει δώσει μεγάλη προσοχή στους οικογενειακούς ταξιδιώτες και τους solo ταξιδιώτες με σακίδια.
Γενικά, τα δύο τμήματα είναι πολύ διαφορετικά μεταξύ τους. Οι οικογενειακοί ταξιδιώτες συχνά αναζητούν προορισμούς πιο κατάλληλους για ομαδικές δραστηριότητες και χαλάρωση. Ενώ από την άλλη πλευρά, οι solo ταξιδιώτες τείνουν να επικεντρώνονται στην περιπέτεια.