Τα social media εκτός από το ότι μας εμπνέουν στην καθημερινότητα, μας συνοδεύουν και στα ταξίδια. Ειδικότερα, μόνο το 13% των συμμετεχόντων σε έρευνα της ScoreSense ανέφερε πως όταν ταξιδεύει για αναψυχή αποσυνδέεται από τα κοινωνικά δίκτυα.
Το υπόλοιπο 87% παραμένει ενεργό είτε για να χρησιμοποιήσει τα κοινωνικά δίκτυα για να αναζητήσει δραστηριότητες και προτάσεις στον προορισμό (44%), για να τεκμηριώσει το ταξίδι και να δημιουργήσει μελλοντικές αναμνήσεις (24%) είτε για να μοιραστεί φωτογραφίες με τους φίλους και τις επαφές του ώστε να μάθουν για τις εμπειρίες τους σε πραγματικό χρόνο μέσω των δικτύων (18%).
Γιατί οι ταξιδιώτες αναζητούν ξενοδοχεία στα social media
Τα κοινωνικά δίκτυα και τα ξενοδοχεία συνδυάζονται τέλεια. Σύμφωνα με τα δεδομένα οι πελάτες δεν αμφισβητούν την αξιοπιστία των κοινωνικών προφίλ των ξενοδοχείων.
Περίπου το 80% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι οι λογαριασμοί τους είναι ένα αληθινό και αποτελεσματικό κανάλι για την ανακάλυψη νέων ξενοδοχείων που είναι επιλέξιμα για μελλοντική διαμονή.
Η αξιοπιστία που δημιουργείται από τα κοινωνικά δίκτυα ως πιστή βιτρίνα των υπηρεσιών και των εγκαταστάσεων του ξενοδοχείου επιβεβαιώνει τη σημασία της επένδυσης σε ποιοτικό περιεχόμενο που επιτρέπει την εκτέλεση μιας αποτελεσματικής στρατηγικής μέσων κοινωνικής δικτύωσης με θετικά αποτελέσματα.