Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι πρακτικοί παράγοντες κάνουν σημαντική διαφορά όταν πρόκειται για τη βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών στα αεροδρόμια, αποκαλύπτει έρευνα της Airport Dimensions.
Οι ταξιδιώτες για βελτιώσουν την εμπειρία τους στο αεροδρόμιο, θεωρούν σημαντικό:

  • Τα άνετα καθίσματα (80%).
  • Ταξίδι χωρίς ουρές (78%).
  • Καλύτερες δημόσιες συγκοινωνίες προς το αεροδρόμιο (73%).
  • Ψηφιακές ανέσεις (71%).
  • Ταξίδι με δυνατότητα μίας εφαρμογής (66%).

Ωστόσο και οι ψηφιακές ανέσεις είναι το κλειδί, με ένα σημαντικό 71% να λέει ότι ένα ταξίδι με δυνατότητα μίας εφαρμογής θα βελτίωνε την εμπειρία του και τα δύο τρίτα (66%) να λένε ότι θα ήθελαν να μπορούν να παραγγείλουν φαγητό και ποτά μέσω εφαρμογής.

Επιπλέον, το 62% ήθελε να μπορεί να ψωνίζει online από το duty free με επιλογές παράδοσης στο σπίτι, τον προορισμό ή την πτήση του.

Νέες εμπειρίες

Oι σημερινοί ταξιδιώτες είναι ανοιχτοί σε νέες εμπειρίες ενώ βρίσκονται στο αεροδρόμιο.

Για παράδειγμα, σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) δήλωσαν ότι οι εγκαταστάσεις υγείας και ευεξίας είναι ελκυστικές και το 61% θα ήθελε να περισσότερες εγκαταστάσεις περιποίησης και ντους.

  • Το κλασικό αφορολόγητο παραμένει μια δημοφιλής επιλογή λιανικής, με το 60% των ταξιδιωτών να λέει ότι θέλει να δει περισσότερα.
  • Υπάρχει επίσης μια αξιοσημείωτη επιθυμία για νέες επιλογές λιανικής, με το 54% να θέλει εκθεσιακούς χώρους για δοκιμή προϊόντων και αυτοματοποιημένα μηχανήματα λιανικής πώλησης.
  • Το 55% των ταξιδιωτών δήλωσε επίσης ότι θέλει περισσότερες ευκαιρίες λιανικής στο σαλόνι.

Πού θέλουν να ξοδέψουν χρήματα οι ταξιδιώτες

Οι ταξιδιώτες να ξοδέψουν τα χρήματα τους ενώ βρίσκονται στο τερματικό σταθμό.Αγορές και φαγητό υψηλής ποιότητας παραμένουν στην κορυφή 20% και 16%, αντίστοιχα.

Το 21% θέλει να δαπανήσει σε νέες εμπειρίες στο αεροδρόμιο, όπως θέσεις ύπνου, παιχνίδια και ευεξία.

Οι ταξιδιώτες έχουν επίσης μετατοπίσει τις προαιρετικές δαπάνες τους τον τελευταίο χρόνο σε πρακτικές δυνατότητες στα ταξίδια τους, συμπεριλαμβανομένων των μεταφορών από το αεροδρόμιο (αύξηση 27%), της στάθμευσης (αύξηση 18%) και της αύξησης κατά 13% στην επιθυμία να δαπανήσουν για πρόσβαση στο σαλόνι.