Ταξίδια στο εξωτερικό σχεδιάζει πάνω από το 70% των Κινέζων εντός του 2023, καθώς αίρονται οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί, όπως αποκάλυψε έρευνα από τον τουριστικό ιστότοπο Qyer.

Οι Κινέζοι ταξιδιώτες λαχταρούν για ταξίδια στο εξωτερικό καθώς το 75,4% των ατόμων έδωσαν προσοχή στο περιεχόμενο εξερχόμενου τουρισμού ενώ περιηγούνταν σε ταξιδιωτικά sites.

Περίπου το 38,5% των συμμετεχόντων θέλει να πραγματοποιήσει ένα εξερχόμενο ταξίδι εντός μισού έτους και το 12% σχεδιάζει να το κάνει κατά τη διάρκεια των εορτών του Ανοιξιάτικου Φεστιβάλ.

Πάνω από τους μισούς είπαν ότι ήθελαν να κάνουν ένα 10ήμερο ταξίδι στο εξωτερικό.

Τι ανησυχεί τους Κινέζους ταξιδιώτες

Οι Κινέζοι ταξιδιώτες ανησυχούν περισσότερο για τις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων και την πολιτική των προορισμών απέναντι σε αυτούς. Ο όγκος αναζητήσεων σχετικά με εξερχόμενα ταξίδια, όπως ξενοδοχεία στο εξωτερικό και βίζες, στο Qyer παρουσίασε ξαφνική αύξηση.

Τι θέλουν να δουν στα ταξίδια τους οι Κινέζοι

Η έκθεση έδειξε ότι οι Κινέζοι επισκέπτες ενδιαφέρονται περισσότερο για τα φυσικά τοπία, τους διάσημους προορισμούς, την εξωτική κουλτούρα, το φαγητό και τα ψώνια σχετικά με τα εξερχόμενα ταξίδια.

Ποιοι είναι οι δημοφιλέστεροι διεθνείς προορισμοί των Κινέζων

Οι πιο αγαπημένοι τους διεθνείς προορισμοί για το 2023 είναι η Ταϊλάνδη, η Ιαπωνία, η Ισπανία, η Γαλλία, οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Ιταλία, η Γερμανία, ο Καναδάς, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Αυστραλία.

Τα περισσότερα άτομα πίστευαν ότι τα ταξίδια ήταν ένα αναπόφευκτο μέρος της ζωής. Το 2022, περισσότεροι από τους μισούς από αυτούς ταξίδεψαν δύο φορές στην Κίνα και περίπου το 20 τοις εκατό ταξίδεψαν τέσσερις φορές.

Κορυφαίες δραστηριότητες

Πέρυσι, οι πιο δημοφιλείς δραστηριότητες μεταξύ των Κινέζων επισκεπτών ήταν τα ταξίδια μικρής απόστασης, το νόστιμο τοπικό φαγητό, οι δραστηριότητες πολιτισμού και τέχνης, ο υπαίθριος τουρισμός και οι γονείς που ταξίδευαν με παιδιά. Η πεζοπορία, το κάμπινγκ και η ποδηλασία ήταν δημοφιλή στους υπαίθριους ταξιδιώτες.

Από που αντλούν έμπνευση για τα ταξίδια τους

Οι Κινέζοι αντλούν έμπνευση για τα ταξιδιωτικά τους σχέδια από πλατφόρμες τουριστικών συμβουλών, από διαδικτυακές πλατφόρμες και φίλους, από τοποθεσίες γυρισμάτων ταινιών και από την τηλεόραση.