Θετικό είναι το ταξιδιωτικό συναίσθημα των κατοίκων από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα για το έτος που διανύουμε, με τους ανθρώπους να αισθάνονται άνετα με τη σκέψη να ταξιδέψουν διεθνώς.
Αυτό αποκάλυψε σε πρόσφατη έρευνά της η Global Hotel Alliance (GHA) με έδρα τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, μια συμμαχία ανεξάρτητων εμπορικών σημάτων ξενοδοχείων.
Τα μέλη της Ένωσης είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν για αναψυχή παρά για επαγγελματικούς λόγους το 2023, με ορισμένους να σχεδιάζουν έως και έξι αποδράσεις.
Η Ιαπωνία έχει αναδειχθεί ως η προτιμώμενη χώρα για επίσκεψη το 2023, πάνω από όλα τα hotspots για ταξίδια αναψυχής, αν και η πλειονότητα των μελών σχεδιάζει να ταξιδέψει κυρίως εντός των περιοχών της.
Οι ΗΠΑ, η Ωκεανία και η Ταϊλάνδη συμπληρώνουν τους άλλους κορυφαίους προορισμούς. Η ευκαιρία να «δούμε και να ζήσουμε νέα πράγματα» είναι το κύριο ταξιδιωτικό κίνητρο καθώς και η ευκαιρία να περάσουν χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους σας. Παράλληλα, οι πόλεις είναι τα πιο επιθυμητά hotspots διακοπών για το 2023, ακολουθούμενες από παραθαλάσσιους προορισμούς.
Η τοποθεσία, η τιμή και το πρόγραμμα επιβράβευσης είναι οι τρεις κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν τις επιλογές ξενοδοχείων και καταλυμάτων το 2023.
Οι εκπτώσεις και οι εξοικονομήσεις, καθώς και τα προνόμια όπως οι αναβαθμίσεις δωματίων, τα οποία είναι όλα βασικά οφέλη του προγράμματος GHA Discovery, είναι ζωτικής σημασίας για τον εμπλουτισμό τους. εμπειρία ξενοδοχείου.
Ακολουθούν οι πέντε κορυφαίες παγκόσμιες ταξιδιωτικές τάσεις για το 2023:
Λαχτάρα για αναψυχή, με προγραμματισμένα έως και έξι ταξίδια
Το ταξιδιωτικό συναίσθημα είναι εξαιρετικά θετικό με περισσότερους από τους μισούς ερωτηθέντες σε κάθε αγορά να αισθάνονται άνετα με τη σκέψη να ταξιδέψουν διεθνώς το 2023. Οι πιο ανοδικές αγορές είναι το Ηνωμένο Βασίλειο με 85% των ερωτηθέντων μελών να σκοπεύουν να ταξιδέψουν διεθνώς και ακολουθούν τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και η Σιγκαπούρη με 83% και 81% αντίστοιχα. Σε όλες τις χώρες, τα μέλη είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν για αναψυχή παρά επαγγελματικά το επόμενο έτος, προγραμματίζοντας κατά μέσο όρο μεταξύ τεσσάρων και έξι ταξιδιών αναψυχής έναντι δύο έως τεσσάρων επαγγελματικών ταξιδιών. Όσον αφορά στη συχνότητα των ταξιδιών, τα μέλη από την Κίνα και τη Γερμανία αναμένουν να ταξιδέψουν περισσότερο το επόμενο έτος, με 6,1 και 5,9 ταξίδια αναψυχής καθώς και 4,8 και 4,5 επαγγελματικά ταξίδια αντίστοιχα.
Η Ιαπωνία στο επίκεντρο, τα περιφερειακά ταξίδια κυριαρχούν
Η Ιαπωνία έχει αναδειχθεί ως η προτιμώμενη χώρα για επίσκεψη το 2023, η οποία περιλαμβάνεται στα τέσσερα κορυφαία hotspots ταξιδιών αναψυχής από μέλη σε διάφορες χώρες παγκοσμίως. Τα μέλη σχεδιάζουν να ταξιδέψουν κυρίως εντός των περιοχών τους και πάλι το επόμενο έτος, ιδιαίτερα εκείνων που εδρεύουν στην Κίνα, πιθανότατα λόγω των συνεχιζόμενων ταξιδιωτικών περιορισμών, καθώς και στη Σιγκαπούρη, την Ταϊλάνδη, τις ΗΠΑ και τα ΗΑΕ. Οι Αυστραλοί παραμένουν στην Ωκεανία για επαγγελματικούς λόγους, αλλά κατευθύνονται προς την Ασία για αναψυχή. Μέλη από το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Μαλαισία αναζητούν την Ευρώπη για επαγγελματικά ταξίδια και την Ασία για διακοπές. Οι Καναδοί προτιμούν την Ευρώπη για επαγγελματικούς λόγους, αλλά τη Βόρεια Αμερική για αναψυχή και οι Γερμανοί προτιμούν τη Βόρεια Αμερική για επαγγελματικές επισκέψεις και την Ευρώπη για διακοπές.
Οι εμπειρίες μετράνε, όπως και ο χρόνος με την οικογένεια
Όταν ρωτήθηκαν οι καταναλωτές τι περίμεναν περισσότερο όταν ταξίδευαν για αναψυχή το 2023, τα μέλη σε κάθε αγορά απάντησαν ότι «να βλέπουν και να βιώνουν νέα πράγματα», με το «να ξοδεύουν χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους» τη δεύτερη πιο δημοφιλή απάντηση. Πολλοί δεν σχεδιάζουν να ταξιδέψουν με κατοικίδια, αλλά η Ευρώπη είναι η πιο άνετη ήπειρος για αυτό. Μέλη από τις περισσότερες χώρες σχεδιάζουν να ταξιδέψουν με τον «σύζυγο ή σύντροφο» ή την «άμεση οικογένεια» και δείχνουν ξεκάθαρη προτίμηση για πόλεις.
Τοποθεσίες στο βουνό και στην ύπαιθρο σε πρώτη προτίμηση αλλά όχι τόσο δημοφιλείς
Συγκεκριμένοι προορισμοί που προτιμώνται παγκοσμίως περιλαμβάνουν πόλεις όπως το Τόκιο, η Μπανγκόκ, το Λονδίνο, το Παρίσι και η Σιγκαπούρη, ενώ τα μέλη από την Κίνα προτιμούν το Πεκίνο και τη Σαγκάη. Χώρες όπως οι Μαλδίβες, η Ελβετία, το Μπαλί, ο Καναδάς, η Ισπανία και η Αυστραλία ξεχώρισαν επίσης. Στις ΗΠΑ, η Καλιφόρνια, η Νέα Υόρκη και η Χαβάη ήταν φαβορί.
Τοποθεσία και τιμή καθορίζουν τη διαμονή
Η τοποθεσία και η τιμή θα είναι οι δύο κύριοι παράγοντες που θα επηρεάσουν τις επιλογές ξενοδοχείων και καταλυμάτων το 2023, υποδεικνύοντας ότι οι ταξιδιώτες από τις περισσότερες αγορές έχουν συνείδηση της αξίας τους. Τα προγράμματα αφοσίωσης στα ξενοδοχεία ονομάστηκαν ο τρίτος σημαντικότερος παράγοντας που επηρεάζει τη λήψη αποφάσεων για διαμονή. Η ποιότητα των καταλυμάτων είναι επίσης στο μείγμα, καθώς τα μέλη από το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Αυστραλία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα επιλέγουν ακίνητα για διαμονή αναψυχής το επόμενο έτος.
Οι ταξιδιώτες είναι πιστοί στα προγράμματα αφοσίωσης
Σε όλες τις περιοχές οι ερωτηθέντες προτιμούν να χρησιμοποιούν προγράμματα αφοσίωσης πελατών σε ξενοδοχεία για να ερευνήσουν την επιλογή καταλύματός τους.