Σύνταξη: tourismtoday.gr

Μετά από τρία καλοκαίρια αβεβαιότητας στα ταξίδια, οι Αμερικανοί επιστρέφουν ξανά τις διακοπές «Vorfreude» (μια γερμανική λέξη που περιγράφει χαρούμενη προσμονή και ενθουσιασμό).
Σχεδιάζουν ταξίδια γι’ αυτό το καλοκαίρι -την πιο πολυσύχναστη τουριστική περίοδο του έτους- σύμφωνα με ευρήματα της HomeToGo.

Φέτος, οι ταξιδιώτες βιώνουν έναν ανανεωμένο ενθουσιασμό για τον προγραμματισμό ταξιδιών.

«Οι ταξιδιώτες θέλουν να μεγιστοποιήσουν τις καλοκαιρινές τους αποδράσεις φέτος, δήλωσε ο Δρ. Patrick Andrae, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της HomeToGo.

Θέλουν να δώσουν προτεραιότητα στην απόλαυση και τη χαλάρωση, διατηρώντας παράλληλα την αξία και ελαχιστοποιώντας τις επιπτώσεις τους στο περιβάλλον.»

Οι βασικές τάσεις στα καλοκαιρινά ταξίδια των Αμερικανών

Κυνήγι ευκαιριών, όχι περικοπές προϋπολογισμού

  • Η μεγάλη πλειοψηφία των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ (92%) εξακολουθεί να θεωρεί το ταξίδι ως μια αξιόλογη δαπάνη.
  • Το 85% έχει ήδη προγραμματίσει τουλάχιστον ένα ταξίδι διανυκτέρευσης αυτό το καλοκαίρι.

Ξεκούραση και διακοπές

  • Η επαναφόρτιση είναι κορυφαία προτεραιότητα για την επόμενη σεζόν. Το 64% των περιέγραψε τις τέλειες καλοκαιρινές διακοπές του 2023 ως χαλαρωτικές αντί για συναρπαστικές.
  • Το 71% θα επέλεγε δραστηριότητες ευεξίας αντί για πάρτι.
  • Πολλοί είχαν αυξημένη επιθυμία να απλοποιήσουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια, επισκεπτόμενοι πιο οικείους προορισμούς (64%) και πιο γνωστές δραστηριότητες (71%).

Διερεύνηση φιλικών προς το περιβάλλον επιλογών

  • Το 78% πιστεύει ότι είναι σημαντικό να ταξιδεύει κανείς πιο βιώσιμα, με το 34% να αναφέρει ότι ήδη αναλαμβάνει δράση για να κάνει τις διακοπές του πιο φιλικές προς το περιβάλλον.
  • Σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) ανέφεραν ότι η φιλικότητα προς το περιβάλλον ενός καταλύματος επηρεάζει την απόφαση κράτησης τους.
  • Πάνω από τα δύο τρίτα (64%) να είναι πρόθυμα να πληρώσουν ένα ασφάλιστρο για μια πιο βιώσιμη επιλογή.

Έμπνευση ταινιών

Οι ταινίες blockbuster και οι τηλεοπτικές σειρές εμπνέουν σχεδόν τους μισούς (49%)  Αμερικάνους καλοκαιρινούς ταξιδιώτες. Ανεξάρτητα από την ηλικία τους, εμπνέονται για να επισκεφτούν προορισμούς που έχουν δει στην οθόνη.

Επιπλέον, σχεδόν διπλάσιος αριθμός ταξιδιωτών Millennials και Gen Z εμπνέεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε σύγκριση με το Gen X και το Baby Boomers.

Επιστροφή των διακοπών «Vorfreude»

Μετά από πολλά καλοκαίρια ακυρώσεων, περιορισμών και χαμένων πτήσεων, οι ταξιδιώτες βιώνουν και πάλι διακοπές «Vorfreude».

Με μια ανανεωμένη αίσθηση εμπιστοσύνης για τον προγραμματισμό ταξιδιών, περισσότερο από το ένα τρίτο (38%) των Αμερικανών έχουν προγραμματίσει τρεις ή περισσότερες διακοπές για αυτό το καλοκαίρι.

«Με την καλοκαιρινή περίοδο αιχμής να πλησιάζει γρήγορα, είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε τους ταξιδιώτες μας να ξεκλειδώνουν το “Vorfreude των διακοπών” τους και να περιμένουμε με ενθουσιασμό τα επερχόμενα ταξίδια τους.