Η πληρότητα της Norwegian Cruise Line Holdings ξεπέρασε τα τριψήφια νούμερα για πρώτη φορά σε τρία χρόνια, ανέφεραν στελέχη για τα κέρδη πρώτου τριμήνου της εταιρείας τη Δευτέρα.
Η NCLH είχε κατά μέσο όρο πληρότητα 101,5% το πρώτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις προσδοκίες της εταιρείας για 100%.
Ορισμένα δρομολόγια έφτασαν το 115%, δήλωσε ο πρόεδρος της Norwegian Cruise Line, Χάρι Σόμμερ, ο οποίος θα διαδεχθεί τον Frank Del Rio ως Διευθύνων Σύμβουλος της NCLH στις 30 Ιουνίου. Ωστόσο, η πληρότητα ήταν μικρότερη από το 105,5% που είχε επιτευχθεί το πρώτο τρίμηνο του 2019.
«Πιστεύουμε ότι η στροφή σε premium δρομολόγια , κυρίως στην Ευρώπη και την Αλάσκα, αλλά λίγο και στην Ασία, μας επιτρέπει να αποκτήσουμε τον τύπο πελάτη που χρειαζόμαστε για να υποστηρίξουμε τους στόχους εσόδων μας και την αύξηση των εσόδων μας για το μέλλον», είπε.
Η φιλοσοφία πίσω από τα μεγαλύτερα δρομολόγια είναι να έχουμε “καλύτερους επισκέπτες για να λάβουμε υψηλότερες τιμές και να μεγιστοποιήσουμε την αξία που αποκομίζουμε από κάθε μας ενεργητικό”, δήλωσε ο CFO Mark Kempa. “Τα οικονομικά στοιχεία για τη μετάβαση σε αυτά τα δρομολόγια προφανώς ευνοούν την εταιρεία, διαφορετικά δεν θα το κάναμε αυτό, οπότε δεν θα με απασχολούσε πολύ η μικρή επίπτωση στην πληρότητα.”
Τόσο η τιμολόγηση όσο και οι καθαρές αποδόσεις αναμένεται να αυξηθούν το δεύτερο εξάμηνο του 2023.
Η εταιρεία είπε ότι το τέταρτο τρίμηνο είναι έτοιμη να παρουσιάσει την ισχυρότερη ανάπτυξή της απο το 2019, επωφελούμενη από τις εκτεταμένες σεζόν της Αλάσκας και της Ευρώπης φέτος. Η εταιρεία αναμένεται επίσης να επωφεληθεί από το ντεμπούτο τριών νέων πλοίων.
Το Oceania Vista ξεκινάει αυτόν τον μήνα, το νορβηγικό Viva αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Αύγουστο και το Seven Seas Grandeur θα κάνει το ντεμπούτο του αργότερα φέτος.
Η NCLH η οποία κατέχει τη Norwegian Cruise Line, την Oceania Cruises και την Regent Seven Seas Cruises ανέφερε έσοδα 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων κατά τη διάρκεια του τριμήνου, από 1,5 εκατομμύρια δολάρια το τέταρτο τρίμηνο του 2022. Η εταιρεία ανέφερε επίσης καθαρή ζημία 159 εκατομμυρίων δολαρίων.