Σύνταξη: tourismtoday.gr

Με τα smartphones να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής, τα ταξίδια και ο τουρισμός αναμένεται να δουν δυναμική ανάπτυξη στο μέλλον.

Σύμφωνα με την Future Market Insights (FMI), η παγκόσμια αγορά για ταξιδιωτικές κρατήσεις μέσω smartphones εκτιμάται στα 343,3 εκατομμύρια δολάρια το 2023.
Έως το 2033 αναμένεται να φτάσει τα 1,48 δις δολάρια, με ένα ισχυρό CAGR 15,8% μεταξύ 2023 και 2033.

Τα σημερινά smartphones διαθέτουν διάφορες φιλικές προς το χρήστη, βασικές εφαρμογές για ταξίδια. Οι χάρτινοι χάρτες ανήκουν στο παρελθόν.

Οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν περισσότερο κινητές συσκευές εξοπλισμένες με GPS, οι οποίες βοηθούν στην ακριβή πλοήγηση.

Ως εκ τούτου, η κράτηση ενός ξενοδοχείου, ενός ταξιδιού ή ενός αυτοκινήτου είναι άνετη και απλή, καθώς τα smartphones επιτρέπουν στους χρήστες να περιηγηθούν στις πληροφορίες μέσα σε ελάχιστο χρόνο.

  • Τα ταξιδιωτικά γραφεία τροποποιούν επίσης τις επικοινωνίες μάρκετινγκ μαζί με την εφαρμογή των τεχνολογικών εξελίξεων.
  • Σχεδόν όλες οι αεροπορικές εταιρείες και τα ξενοδοχεία έχουν ενσωματώσει τις υπηρεσίες τους σε μια έξυπνη εφαρμογή για την αξιοποίηση του ταχέως αναπτυσσόμενου ταξιδιωτικού και τουριστικού τομέα.

Η Βόρεια Αμερική κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, ακολουθούμενη από την Ευρώπη και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. Αυτό θα μπορούσε να αποδοθεί στο ότι τα smartphones έχουν κατακλύσει δυναμικά τις περιοχές αυτές.

Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την αγορά ταξιδιών μέσω smartphones

  • Οι χαμηλότερες χρεώσεις δεδομένων είναι ένας από τους παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά ταξιδιών μέσω smartphones.
  • Τα τελευταία χρόνια, το τοπίο των κινητών ταξιδιών υπέστη σημαντική αναμόρφωση, λόγω των φιλικών προς τον προϋπολογισμό και εύχρηστων smartphones.

Τα κινητά βοήθησαν επίσης στην ενημέρωση των ανθρώπων για τους άγνωστους μέχρι σήμερα τουριστικούς προορισμούς.
Διάφοροι δημόσιοι και ιδιωτικοί εταίροι έχουν επίσης αναπτύξει δραστηριότητες προώθησης του τουρισμού, οι οποίες ευνοούν την αγορά κινητών ταξιδιών.

Η MakeMyTrip επιβεβαίωσε ότι ένα σημαντικό ποσοστό πτήσεων κλείστηκε τα τελευταία χρόνια με τη χρήση smartphones.

 

Τα πλεονεκτήματα των ταξιδιωτικών εφαρμογών

Όσοι πρέπει να ταξιδέψουν άμεσα για ιατρικούς ή για επαγγελματικούς λόγους δεν έχουν πολύ χρόνο να επισκεφθούν τουριστικά γραφεία για κράτηση.

Ως εκ τούτου, οι γεωγραφικά εντοπισμένες εφαρμογές κινητών τηλεφώνων τους “λύνουν τα χέρια”.

  • Απαλλάσσουν τους ταξιδιώτες από κουραστικές και πολύπλοκες διαδικασίες.
  • Βοηθούν στην αποφυγή άκαμπτων, μακροχρόνιων διαδικασιών ταξιδιωτικών εγγράφων, μειώνοντας τον χρόνο κράτησης.
  • Προσφέρουν ταξιδιωτική ασφάλιση μαζί με τα εισιτήρια.
  • Δίνουν σε πολλές περιπτώσεις γενναίες εκπτώσεις, σε μαζικές κρατήσεις.

Τα μειονεκτήματα των ταξιδιωτικών εφαρμογών

Ωστόσο δεν μπορεί να αποκλειστεί η πιθανότητα οι εφαρμογές να κολλήσουν όταν αμέτρητοι χρήστες προσπαθούν ταυτόχρονα να έχουν πρόσβαση, ειδικά κατά τις ταξιδιωτικές περιόδους αιχμής.

Αυτό θα μπορούσε να αποβεί εις βάρος της κινητής ταξιδιωτικής αγοράς, καθώς ακόμη και μια μικρή καθυστέρηση θα μπορούσε να κοστίσει στον χρήστη το επιθυμητό εισιτήριο.

Όπως αναφέρει αναλυτής της FMI, “η διαθεσιμότητα καλύτερων υπηρεσιών διαδικτύου μέσω των smartphones αναμένεται να δώσει καταλυτική ώθηση στην αγορά κινητών ταξιδιών στο μέλλον”.