Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ιστορικά, η ξενοδοχειακή βιομηχανία έχει επικεντρωθεί σε μεγάλο βαθμό στη χρήση των τιμών των δωματίων ως κύριο μοχλό εσόδων.
Αλλά καθώς το εξωτερικό κόστος συνεχίζει να αυξάνεται και οι επισκέπτες αναζητούν μια πιο μικτή εμπειρία, τα ξενοδοχεία πρέπει να στραφούν στη συνολική κερδοφορία.

Για να επιτύχουν τη μέγιστη κερδοφορία, πρέπει να αναλύσουν ένα πιο ολοκληρωμένο σύνολο δεδομένων, καθώς τα έσοδα λένε μόνο ένα μέρος της ιστορίας, σύμφωνα με την Duetto.

Με ποιους τρόπους θα αυξήσουν τα ξενοδοχεία την συνολική κερδοφορία

Διαχειριστείτε όλες τις ροές εσόδων

Tα έσοδα από τα δωμάτια είναι συχνά η νούμερο ένα πηγή εισοδήματος. Ωστόσο, για την ενίσχυση των εσόδων και των κερδών, τα ξενοδοχεία πρέπει επίσης να επικεντρωθούν σε βοηθητικά κέρδη, όπως τρόφιμα και ποτά, συναντήσεις και συνέδρια, γκολφ, σπα και εγκαταστάσεις στάθμευσης.

Κατανοήστε τη συνολική αξία του επισκέπτη

Η συνολική αξία των επισκεπτών λαμβάνει υπόψη όλες τις δαπάνες των επισκεπτών, συμπεριλαμβανομένης της τιμής δωματίου και των παρεπόμενων, μείον το κόστος που σχετίζεται με αυτόν τον πελάτη, όπως προμήθειες ταξιδιωτικών πρακτορείων στο διαδίκτυο και κόστη μάρκετινγκ.
Αφού έχετε αυτά τα δεδομένα, μπορείτε εύκολα να προσδιορίσετε ποιοι είναι οι πιο πολύτιμοι καλεσμένοι ή τα τμήματα των καλεσμένων σας και να τους στοχεύσετε με μεγαλύτερη ακρίβεια.

Εκτελέστε μια στρατηγική καναλιού που μεγιστοποιεί τα κέρδη

Δεν δημιουργούνται όλα τα κανάλια διανομής ίσα. Κατανοώντας το κόστος του καναλιού, όπως οι προμήθειες και οι προμήθειες συναλλαγών, οι ομάδες εσόδων μπορούν να εντοπίσουν τα πιο κερδοφόρα κανάλια και να δημιουργήσουν στρατηγικές για να μεγιστοποιήσουν την απόδοση της επένδυσής τους μεταβλητή ανάλογα με τη ζήτηση.

Δημιουργήστε πιστούς επισκέπτες

Οι πιστοί επισκέπτες ξοδεύουν περισσότερα και μένουν περισσότερο. Καταλάβετε ποιοι είναι οι πιο κερδοφόροι καλεσμένοι σας και από πού προέρχονται, ώστε να τους προσφέρετε ακριβώς αυτό που θέλουν να μείνουν μαζί σας. Δημιουργήστε εσωτερικές στρατηγικές πωλήσεων και μάρκετινγκ για να αυξήσετε τις δαπάνες των επισκεπτών.

Κοιτάξτε πέρα ​​από τα έσοδα

Εάν οι ξενοδόχοι θέλουν μια πλήρη εικόνα της κερδοφορίας, πρέπει να παρακολουθούν πιο ολοκληρωμένες μετρήσεις, όπως τα συνολικά έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (TrevPAR) και τα καθαρά έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (NetRevPAR).
Το TrevPAR μετρά τα συνολικά έσοδα σε όλα τα καταστήματα, συμπεριλαμβανομένων των σπα, της πισίνας και των εστιατορίων. Ωστόσο, όπως και το RevPAR, το TrevPAR δεν λαμβάνει υπόψη τους παράγοντες κόστους και το ποσοστό πληρότητας.
Το NetRevPAR αναφέρεται στα έσοδα του δωματίου που δημιουργούνται, μείον τυχόν κόστη που σχετίζονται με τη διανομή του δωματίου.

Ενοποιήστε τις ομάδες μάρκετινγκ και εσόδων

Σε συνεργασία με τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ, οι εμπορικές ομάδες μπορούν να πραγματοποιήσουν προωθητικές ενέργειες που στοχεύουν στο να προσελκύσουν πελάτες υψηλότερης αξίας και να δημιουργήσουν προγράμματα κινήτρων πωλήσεων που δημιουργούν ευκαιρίες για αυξημένες πωλήσεις στη διαδικασία αγοράς και στο ακίνητο.