Oι επαγγελματίες που γεννήθηκαν από τα τέλη της δεκαετίας του 1990 έως τα μέσα της δεκαετίας του 2000 είναι πιο πιθανό να πρωτοστατήσουν στην αναζωογόνηση των επαγγελματικών ταξιδίων.

Eιδικότερα, το 64% από αυτούς δήλωσαν ότι τα επαγγελματικά ταξίδια θα είναι «κορυφαία» ή «υψηλή» προτεραιότητα για αυτούς το 2023. Αυτό αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα από την American Express Canada.

Το εν λόγω ποσοστό είναι σημαντικά υψηλότερο σε σύγκριση με άλλες γενιές, συμπεριλαμβανομένων των millennials, με το 39% να αισθάνεται το ίδιο.

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το 58% των ερωτηθέντων Gen Z δήλωσε ότι σχεδιάζει να ταξιδέψει περισσότερο για δουλειά το 2023 από ό,τι το 2022.

 

Από τον Ιανουάριο του 2022, έχουν ταξιδέψει από μία έως πέντε φορές για επαγγελματικούς λόγους.

  • Το 39% των επαγγελματιών της Gen Z ταξίδευαν στο εσωτερικό τις περισσότερες φορές για επαγγελματικούς σκοπούς.
  • Το 30% δήλωσε ότι ταξίδεψε στο εξωτερικό για τον ίδιο σκοπό.

Λόγοι για επαγγελματικά ταξίδια

Για περισσότερους από τους μισούς (52%) των ερωτηθέντων Gen Z η «συνάντηση με πελάτες» ήταν ο κύριος λόγος για τη διεξαγωγή επαγγελματικών ταξιδίων.

Άλλοι κορυφαίοι λόγοι περιλαμβάνουν την οικοδόμηση γνώσεων, τη δημιουργία ομάδας και τη συνάντηση πιθανών συνεργατών.

Τι συμβαίνει με millannials και baby boomers

Όσον αφορά στους Millennials, το 49% από αυτούς δήλωσαν ότι θέλουν να ταξιδέψουν για δουλειά φέτος.

Για τον ίδιο λόγο οι Gen X θα ταξιδέψουν σε ποσοστό 42% και 29% οι Baby Boomers.

Βασικές ανησυχίες

Το κόστος ταξιδιού είναι η κύρια ανησυχία για τους επαγγελματίες Gen Z (43%). Ακολούθησαν οι καθυστερήσεις στα αεροδρόμια (36%) και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις (29%).

Bleisure ταξίδια

Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων Gen Z (88%) εξέφρασε την προθυμία τους να ενσωματώσουν προσωπικές διακοπές στα επαγγελματικά τους ταξίδια – 75% των Millennials και 62% των επαγγελματιών Gen X έχουν την ίδια πρόθεση.