Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι ταξιδιώτες φαίνεται να γυρίζουν την πλάτη στην ασφαλιστική κάλυψη, όπως αποκαλύπτει μελέτη της Battleface.
Οι ταξιδιωτικές ασφάλειες είναι σε ανεπαρκή επίπεδα, παρά τις προκλήσεις με καθυστερήσεις και ακυρώσεις στις πτήσεις.
Η Sasha Gainullin, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Battleface τονίζει ότι «οι απεργίες του προσωπικού αεροπορικών εταιρειών και των αεροδρομίων στην Ευρώπη είναι μια πραγματικότητα και η εποχή των τυφώνων είναι ήδη μπροστά μας στις ΗΠΑ.
Είναι πολύ πιθανό να επαναληφθεί το ταξιδιωτικό χάος που είδαμε πέρυσι. Δηλαδή, καθυστερήσεις, ακυρώσεις και πολλή απογοήτευση σε εγχώριους και διεθνείς ταξιδιώτες».
Πώς θα διασφαλίσουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες την ασφαλιστική κάλυψη των πελατών τους
Η Battleface καλεί τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία και πωλητές B2B να διασφαλίσουν ότι οι πελάτες τους θα έχουν την κατάλληλη κάλυψη αυτό το καλοκαίρι. Πώς; Ακολουθώντας, τα παρακάτω βήματα:
- Περιγράψτε τις πολιτικές ακύρωσης, καθυστερήσεων και επανακρατήσεων των ταξιδιών (συμπεριλαμβανομένων των πτήσεων) που πουλάτε. Βεβαιωθείτε ότι ο πελάτης σας κατανοεί πλήρως τι θα συνέβαινε σε τέτοιες περιπτώσεις.
- Βρείτε ασφαλιστικούς παρόχους που μπορούν να καλύψουν το κενό στην προστασία μεταξύ του τι θα προσφέρει και τι δεν θα προσφέρει η αεροπορική εταιρεία σε περίπτωση καθυστέρησης ή ακύρωσης.
- Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε τέτοιες πολιτικές ως προσθήκη σε οποιοδήποτε πακέτο για τους πελάτες ως βασική υπηρεσία. Είναι πιο πιθανό να ακολουθήσουν την πολιτική παρά να τους προσφέρετε ξεχωριστά την ασφάλιση.
Συνεργαστείτε με έναν ασφαλιστικό συνεργάτη που σας προσφέρει μια διαδικτυακή πύλη για την επίλυση ερωτημάτων και αξιώσεων για λογαριασμό των πελατών σας.