Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τους τρόπους για μια επιτυχημένη καμπάνια ξενοδοχείου, αποδοτική απέναντι στις εξελισσόμενες τάσεις, αποκαλύπτει το Expedia Group.
Οι δυνατότητες αναφοράς και πληροφοριών δίνουν στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ ξενοδοχείων τις πληροφορίες που χρειάζονται σε κάθε στάδιο μιας καμπάνιας.
Χρήση πληροφοριών αγοράς κατά τον σχεδιασμό μιας στρατηγικής μάρκετινγκ
Είτε είστε μια μεγάλη αλυσίδα ξενοδοχείων είτε μια μικρή μπουτίκ, κάθε διαφημιστής ξενοδοχείου έχει τον ίδιο στόχο: να βάζει περισσότερα κεφάλια στα κρεβάτια.
Προτού όμως ένας διαφημιστής ξενοδοχείου μπορεί να σχεδιάσει μια καμπάνια μάρκετινγκ, πρέπει να γνωρίζει τι αναζητούν οι ταξιδιώτες και ποιοι παράγοντες τους οδηγούν να κάνουν κράτηση.
Με τις σωστές πληροφορίες, οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ ξενοδοχείων θα πρέπει να είναι σε θέση:
- Καθορίσουν τους στόχους μάρκετινγκ όταν προσπαθούν να εμπνεύσουν, να επηρεάσουν και να μετατρέψουν τους ταξιδιώτες.
- Προσδιορίσουν ποια στοιχεία δημιουργικού θα συμβάλουν στην επίτευξη αποτελεσμάτων και ποια θα είναι τα κριτήρια απόδοσης τους.
- Σκεφτούν ποια κανάλια μάρκετινγκ θα χρησιμοποιηθούν σε μια καμπάνια για να συνδεθείτε με τον κατάλληλο ταξιδιώτη και στο σωστό μέρος, για να έχετε τον μεγαλύτερο αντίκτυπο.
Χρήση αναφορών για τη βελτιστοποίηση της καμπάνιας μάρκετινγκ
Όταν η καμπάνια σας είναι ζωντανή, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είστε σε καλό δρόμο για την επίτευξη των στόχων σας.
Με τις αναφορές στα μέσα της καμπάνιας, μπορείτε να αξιολογήσετε ποιοι τομείς της καμπάνιας σας λειτουργούν. Μπορείτε να εντοπίσετε τους τομείς που πρέπει να τροποποιηθούν για να έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο.
Τα εργαλεία αναφοράς δίνουν τη δυνατότητα να αξιολογήσετε την επιτυχία της καμπάνιας σας. Με αυτό τον τρόπο, μπορείτε ακόμη και να αλλάξετε την πορεία της καμπάνιας σας για να διασφαλίσετε ότι αξιοποιείτε στο έπακρο τις δαπάνες μάρκετινγκ.
Σχεδιασμός μελλοντικού μάρκετινγκ
Όταν εκτελείτε μια καμπάνια μάρκετινγκ, το κλείσιμο της είναι εξίσου σημαντικό με τη μέση ή την αρχή.
Με τις αναφορές στο τέλος της καμπάνιας, τα ξενοδοχεία μπορούν να ανακαλύψουν νέες ευκαιρίες και διδάγματα για να εφαρμόσουν σε μελλοντικές προσπάθειες μάρκετινγκ.
Η επιτυχία της επόμενης καμπάνιας σας εξαρτάται εν μέρει από τη λεπτομέρεια και το εύρος των αναφορών τέλους καμπάνιας που παρουσιάστηκαν στο παρελθόν, και τις γνώσεις που συγκεντρώσατε και βοήθησαν στη διαμόρφωση της καμπάνιας που σχεδιάζετε σήμερα.
Για να ερμηνεύσετε τα δεδομένα στο τέλος της καμπάνιας σας, οι αναφορές πρέπει να παρέχουν μια ολοκληρωμένη επισκόπηση της, όπως:
- Συνολικός προϋπολογισμός.
- Ιστότοποι όπου διαφημίσατε.
- Συνολικός αριθμός κλικ.
- Ημερομηνίες της καμπάνιας σας.
- Συνολικός αριθμός εμφανίσεων.
- Αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR).
Από τον αρχικό σχεδιασμό και τη διαμόρφωση στρατηγικής μέχρι την εκτέλεση και την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων, η αναφορά εξοπλίζει τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ ξενοδοχείων με τις γνώσεις που χρειάζονται για να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις και να προωθήσουν τις καμπάνιες τους.
Η αξιοποίηση της ολοκληρωμένης αναφοράς δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ ξενοδοχείων να περιηγηθούν στην εξελισσόμενη δυναμική της αγοράς και να βρουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα.