Η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (CAA) έχει λάβει σοβαρά μέτρα κατά της Wizz Air για τη διαδοχική αδυναμία του αερομεταφορέα να σεβαστεί τα νόμιμα δικαιώματα των επιβατών που υποφέρουν από καθυστερήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων.
Η ΥΠΑ έχει εξασφαλίσει νομικές δεσμεύσεις από τον αερομεταφορέα για να τηρήσει τις δεσμεύσεις της στο μέλλον, να επανεξετάσει αυτόματα όλες τις περιπτώσεις αποζημίωσης επιβατών που ελήφθησαν τους τελευταίους 16 μήνες και να ανοίξει εκ νέου τις περιπτώσεις επιβατών έξι ετών πριν.
Η ρυθμιστική αρχή της αεροπορίας είπε ότι ενήργησε αφού έλαβε εκατοντάδες καταγγελίες, τις περισσότερες που είχε λάβει ποτέ για μία μόνο αεροπορική εταιρεία, και εντόπισε πολλαπλά παραδείγματα μη πληρωμής νόμιμων αποζημιώσεων από τη Wizz Air.
Η Wizz Air δεν είχε εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της για παροχή εναλλακτικών πτήσεων όταν καθυστερούσαν ή ακυρώνονταν οι υπηρεσίες, δεν εκπλήρωσε τις υποχρεώσεις της για παροχή φροντίδας και βοήθειας στους επιβάτες, καθυστέρησε σημαντικά την αντιμετώπιση των αξιώσεων για αποζημίωση και λανθασμένα απορρίψεις αξιώσεων.
Ο αερομεταφορέας θα πρέπει να εξετάσει όλες τις περιπτώσεις των επιβατών σε πτήσεις από ή προς το Ηνωμένο Βασίλειο απο τις 18 Μαρτίου 2022 και μετά.
Οι εκπρόσωποι της Wizz Air υπέγραψαν δεσμεύσεις για την εκπλήρωση όλων των απαιτήσεων της ΥΠΑ την Τετάρτη (26 Ιουλίου).
Ο αερομεταφορέας ανέλαβε αρκετές δεσμεύσεις σχετικά με τον χειρισμό των αποζημιώσεων για έξοδα που προέκυψαν μετά τη διακοπή πτήσεων το περασμένο καλοκαίρι.
Στοχεύει στην επίλυση όλων των δικαιωμάτων των πελατών εντός 45 ημερών. Η αεροπορική εταιρεία θα πραγματοποιήσει επίσης επιστροφές πίστωσης 120% εντός 24 ωρών και θα επεξεργαστεί το 100% επιστροφές χρημάτων εισιτηρίων εντός επτά εργάσιμων ημερών.
Η αεροπορική εταιρεία έχει επίσης πληρώσει περισσότερο από το 70% των δικαστικών αποφάσεων του County Court. Άλλο 10% βρίσκεται σε εξέλιξη και το υπόλοιπο 20% εντοπίζεται και υποβάλλεται σε επεξεργασία.
Η CAA είπε ότι θα παρακολουθεί τη συμπεριφορά της αεροπορικής εταιρείας τους επόμενους μήνες για να ελέγξει εάν συμμορφώνεται.
Η αεροπορική εταιρεία υποχρεούται να ενημερώσει την ΥΠΑ σχετικά με τον αριθμό των επιβατών που οφείλει επιστροφές και αποζημιώσεις και τα οφειλόμενα ποσά.
Πηγή του κλάδου είπε: «Αυτό στέλνει ένα πραγματικά σαφές μήνυμα στις αεροπορικές εταιρείες ότι η CAA θα παρέμβει».