Την επιρροή μιας συνεχώς μεταβαλλόμενης οικονομίας στις ταξιδιωτικές επιλογές των καταναλωτών αποκαλύπτει η ετήσια έκθεση της TravelBoom “2023 Leisure Travel Trends Studies”, ερευνώντας περίπου 2.000 ταξιδιώτες.

Η μελέτη διερευνά τη διαδικασία βήμα προς βήμα στην οποία υποβάλλονται οι ταξιδιώτες κατά την πλοήγηση σε μια επιλογή τοποθεσιών, τον προγραμματισμό και την κράτηση διακοπών.

Αλλαγές στον προγραμματισμό διακοπών

Οι ταξιδιώτες αναψυχής αλλάζουν τις συνήθειες τους υπό το πρίσμα της συνολικής οικονομίας. Μάλιστα 3 στους 4 ταξιδιώτες κάνουν αλλαγές στον προγραμματισμό των διακοπών τους λόγω του πληθωρισμού.

Επιστροφή στα προ πανδημίας επίπεδα

Τα ταξίδια επιστρέφουν στους αριθμούς προ-COVID. Ο COVID-19 είναι σε μεγάλο βαθμό πίσω από τους σημερινούς ταξιδιώτες και δεν έχει καμία επίδραση ή έχει μόνο μικρή επιρροή στις ταξιδιωτικές αποφάσεις.

Τοποθεσία και τιμή καθορίζουν τα ταξίδια

Οι κριτικές μπορούν εύκολα να αποκλείσουν ένα ακίνητο, αλλά οι κριτικές από μόνες τους δεν μπορούν να δελεάσουν έναν επισκέπτη να μείνει. Φέτος, οι κριτικές ήρθαν τελευταίες όταν εξετάστηκαν οι παράγοντες κράτησης με τη μεγαλύτερη επιρροή, τοποθεσία και την τιμή.

Σε άνοδο τα προγράμματα επιβράβευσης

Ένα εκπληκτικό άλμα είναι μπροστά για τα προγράμματα επιβράβευσης. Σε σύγκριση με το 45% το 2022, το 68% των ταξιδιωτών ανέφεραν ότι τα προγράμματα αφοσίωσης τους επηρέασαν στα ταξίδια τους το 2023.

Μήπως ήρθε το τέλος του μάρκετινγκ στα social media;

 

Τα ξενοδοχεία θα μπορούσαν ίσως να εγκαταλείψουν το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα social media αποδεικνύονται ότι έχουν πολύ μικρή ικανότητα να εμπνεύσουν την αρχική ταξιδιωτική απόφαση. Ωστόσο, υπάρχουν αρκετές στρατηγικές μέσων κοινωνικής δικτύωσης που μπορούν να είναι επιτυχημένες και να οδηγήσουν σε έσοδα για τους ξενοδόχους.