Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Βρετανία λένε ότι η ζήτηση για την Ελλάδα δεν έχει μειωθεί παρά τις πρόσφατες πυρκαγιές.

«Αν μη τι άλλο, οι άνθρωποι που σχεδιάζουν να πάνε στη Ρόδο εξακολουθούν να θέλουν να συνεχίσουν το ταξίδι τους για να υποστηρίξουν την τουριστική οικονομία στην περιοχή», δήλωσε η πρόεδρος του Barrhead Travel, Jacqueline Dobson.

Η Dawson & Sanderson υπογραμμίζει ότι οι πελάτες της εξακολουθούσαν να κάνουν κράτηση στην Ελλάδα για αυτό το καλοκαίρι.
Ο διευθυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης David Chambers είπε πώς «δεν αποθαρρύνονται οι άνθρωποι».

Η Advantage Travel Partnership ενεργοποίησε την ομάδα κρίσεων 24/7, δημιούργησε μια σελίδα πληροφοριών στο ενδοδίκτυο της και χρησιμοποίησε κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να μεταφέρει γρήγορα μηνύματα στους πράκτορες.

Η γενική εμπορική διευθύντρια Kelly Cookes ανέφερε μια «μικρή πτώση» για τις πωλήσεις στην Ελλάδα κάθε εβδομάδα, αλλά τόνισε ότι οι όγκοι παρέμειναν «αξιοπρεπείς» με τους πελάτες να επιλέγουν κυρίως να ταξιδέψουν σε διάφορα μέρη της Ελλάδας «αντί να αποφύγουν εντελώς την χώρα».

Ο διευθύνων σύμβουλος της Independent Travel Experts, Gary Gillespie, επισήμανε ότι η εμπειρία της πανδημίας έδωσε στους πράκτορες τη «γνώση και τις δεξιότητες» για να αντεπεξέλθουν στις κρίσεις με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.

Και πρόσθεσε πώς «βλέπουμε ότι οι κρατήσεις στην Ελλάδα για αυτό το καλοκαίρι συνεχίζουν να γίνονται την τελευταία εβδομάδα, συμπεριλαμβανομένης της Ρόδου και της Κέρκυρας, επομένως δεν φαίνεται ότι οι πελάτες έχουν αποθαρρυνθεί».

«Καμία επίδραση»

Ομοίως, ο Tony Mann, διευθυντής της Idle Travel, δήλωσε πώς «δεν νομίζω ότι αυτό είχε καμία επίδραση στις κρατήσεις στην υπόλοιπη Ελλάδα».

Ο πρόεδρος της Miles Morgan Travel, Miles Morgan, τόνισε ότι «οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να είναι καλές. οι πυρκαγιές δεν το έχουν αλλάξει αυτό. Το μεγαλύτερο μέρος της Ρόδου δεν επηρεάστηκε».

Ο ιδιοκτήτης του Deben Travel, Lee Hunt, δήλωσε ότι οι πωλήσεις παρέμειναν ισχυρές.
«Οι περισσότεροι φαίνονται πιο ανήσυχοι για τη βροχή στο Ηνωμένο Βασίλειο», είπε, προσθέτοντας ότι «οι πελάτες που πρόκειται να ταξιδέψουν στην Ελλάδα σε μερικές εβδομάδες θα συνεχίσουν τις διακοπές τους».

Ο Darren Eade της Atrium Hotels είπε ότι τα τρία ξενοδοχεία του ομίλου στη Ρόδο είναι όλα ανοιχτά και λειτουργούν. Όπως υπογράμμισε «ήρθε η ώρα να προχωρήσουμε και να συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που κάνουμε καλύτερα.
Καθώς τα τρία πολυτελή ξενοδοχεία μας συνεχίζουν να υποδέχονται επισκέπτες, ευχαριστούμε τους τουριστικούς μας πράκτορες και τους συνεργάτες ταξιδιωτικών πρακτόρων στο Ηνωμένο Βασίλειο για τη μακροχρόνια υποστήριξη τους.»

Οι πτήσεις στη Ρόδο ξεκίνησαν ξανά

Η TUI επανέλαβε τις διακοπές στα βόρεια της Ρόδου στις 30 Ιουλίου, αλλά προσφέρει στους πελάτες που πρόκειται να ταξιδέψουν στο νότο μέχρι τις 11 Αυγούστου τη δυνατότητα να κάνουν εκ νέου κράτηση, να τροποποιήσουν ή να ακυρώσουν με πλήρη επιστροφή χρημάτων.

Μια εκπρόσωπος είπε πώς «θα συνεχίσουμε να αξιολογούμε και να εξετάζουμε τις τοποθεσίες και τα ξενοδοχεία που επηρεάζονται για να ενημερώσουμε το πρόγραμμα των διακοπών μας».

Η easyJet Holidays επικοινωνεί με πελάτες που πρόκειται να επισκεφθούν τα επηρεαζόμενα θέρετρα έως τις 10 Αυγούστου για να «συζητήσουν τις επιλογές τους» ενώ διεκπεραιώνουν τις πλήρεις επιστροφές χρημάτων για διακοπές που ακυρώθηκαν.

Η Jet2holidays έθεσε ξανά το μεγαλύτερο μέρος της Ρόδου προς πώληση, αλλά ακύρωσε τις διακοπές στο Γεννάδι και το Κιοτάρι έως και τις 13 Αυγούστου, με εναλλακτικές λύσεις ή πλήρεις επιστροφές χρημάτων.

Η εταιρεία είπε ότι ο αριθμός των πελατών που έκαναν εκ νέου κράτηση για διακοπές για αυτό το καλοκαίρι ήταν «εξαιρετικά ενθαρρυντικός».

Η Olympic Holidays είπε ότι έρχεται σε επαφή με πελάτες και κάνει τροποποιήσεις κατά περίπτωση.