• Αφορά στην υλοποίηση Mobile Loyalty Application που μέσω του Microsoft Dynamics CRM και τεχνολογίας Beacons αλληλεπιδρά με interactive installations ενισχύοντας την εμπειρία του καταναλωτή εντός του φυσικού καταστήματος

 Τον εμπλουτισμό της αγοραστικής εμπειρίας των πελατών του εμπιστεύεται ο Όμιλος Επιχειρήσεων Λεμονή στην ATCOM με την ανάπτυξη του Loyalty προγράμματος του brand Καλογήρου, στο πλαίσιο της συνολικής digital στρατηγικής που η εταιρεία έχει θέσει σε εφαρμογή σε συνεργασία με την ATCOM. Στόχος του έργου είναι η κατανόηση, η καταγραφή και η ενοποίηση της φυσικής και online συμπεριφοράς πελατών και επισκεπτών, με αποτέλεσμα τη στοχευμένη επικοινωνία και την αναβάθμιση της καταναλωτικής τους εμπειρίας.

Η ATCOM -σε συνέχεια της εκδήλωσης ATCOM Next όπου παρουσίασε για πρώτη φορά τέτοιου είδους εφαρμογές και εγκαταστάσεις- με το έργο αυτό στόχο έχει να επαναπροσδιορίσει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση Loyalty στρατηγικών στην εποχή του omnichannel. Σε αυτό το πλαίσιο, το πρόγραμμα πιστότητας των καταστημάτων Καλογήρου θα λειτουργεί κεντρικά σε ένα mobile application που θα αποτελεί την digital loyalty card, συγκεντρώνοντας όλες τις συναλλαγές του χρήστη με το brand καθώς και όλα τα προνόμια που προκύπτουν από αυτές. Η συγκεκριμένη εφαρμογή θα συνδέεται με το προϊόν Microsoft Dynamics CRM, επιτρέποντας στην εταιρεία να αποκτήσει βαθιά γνώση για τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά των πελατών της, ώστε να δίνεται ώθηση για ακόμη πιο στοχευμένο και προσωποποιημένο διάλογο με τους καταναλωτές, οδηγώντας σε μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα του συνόλου των ενεργειών marketing και πωλήσεων της εταιρείας σε κάθε διαθέσιμο κανάλι επικοινωνίας.

Παράλληλα, μέσω της τεχνολογίας Beacons και πρωτοπόρων interactive εφαρμογών ο καταναλωτής έρχεται σε πρώτο πλάνο, καθώς ενισχύεται η αμφίδρομη επικοινωνία μαζί του, ενώ μεγιστοποιούνται οι δυνατότητες για προσωποποιημένη εξυπηρέτησή του σε πραγματικό χρόνο εντός και εκτός των φυσικών καταστημάτων Καλογήρου.

Η Χρύσα Γρηγορίου, Μarketing & PR Director του Ομίλου Επιχειρήσεων Λεμονή, δήλωσε: «Στόχος μας είναι να γνωρίσουμε ακόμη καλύτερα τους πελάτες μας, ώστε όχι μόνο να ενδυναμώσουμε τη σχέση μας μαζί τους, αλλά να μπορέσουμε να τους προσφέρουμε την υψηλών προδιαγραφών αγοραστική εμπειρία που εγγυάται το όνομα Καλογήρου εδώ και 125 χρόνια. Η ATCOM, έχοντας βαθιά τεχνογνωσία και πολύ προηγμένη εικόνα της διαθέσιμης τεχνολογίας, θεωρούμε ότι είναι ο καταλληλότερος συνεργάτης σε αυτή μας την προσπάθεια».

Ο Ευάγγελος Χρυσοχόος, Εμπορικός Διευθυντής της Microsoft Ελλάς, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ένας ακόμη συνεργάτης της ATCOM εμπιστεύθηκε τις cloud λύσεις της Microsoft. Κοινός μας στόχος με την ATCOM είναι να συμβάλλουμε στην ενίσχυση της παραγωγικότητας των επιχειρήσεων, μέσα από καινοτόμες λύσεις, όπως είναι το Microsoft Dynamics CRM, το οποίο προωθεί την καλύτερη διαχείριση των έργων τους, αξιοποιώντας παράλληλα στο μέγιστο την επικοινωνία με τους πελάτες τους.»

Ο Κώστας Θεοτοκάς, Διευθύνων Σύμβουλος της ATCOM δήλωσε σχετικά: «Η διαθέσιμη σήμερα τεχνολογία μπορεί να μετατραπεί σε πραγματικό σύμμαχο των επιχειρήσεων ειδικά στον κλάδο του λιανικού εμπορίου. Η γνώση που μπορούμε να συλλέξουμε τόσο από το online όσο και από το φυσικό κατάστημα μπορεί να αποτελέσει τη βάση για μία εμπορική στρατηγική με απτά οφέλη για τις εταιρείες και τους πελάτες τους. Ταυτόχρονα, σε ό,τι αφορά ειδικά την ATCOM, μας ικανοποιεί ιδιαίτερα η επέκταση της συνεργασίας μας με την Microsoft Ελλάς, με την εγκατάσταση και παραμετροποίηση του προϊόντος Microsoft Dynamics CRM και προσβλέπουμε στην εφαρμογή CRM λύσεων και σε νέους κλάδους