Η Swiss International Air Lines (SWISS), ανακοίνωσε ότι τους τελευταίους τρεις μήνες μετέφερε 1,7 εκατομμύρια επιβάτες, νούμερο εξαιρετικά υψηλό δεδομένων των προκλήσεων που η αεροπορική εταιρεία αντιμέτωπισε.
Οι απεργίες, οι ελλείψεις στο προσωπικό και η κακοκαιρία, ήταν μερικές από τις αντιξοότητες που ο αερομεταφορέας κλήθηκε να διαχειριστεί κατα την καλοκαιρινή ταξιδιωτική περίοδο.
Ο ελβετικός αερομεταφορέας κατάφερε να εκτελέσει περίπου το 98,5% των πτήσεων του με αξιοπιστία, σε μεγάλο βαθμό λόγω της απόφασής του να εκμεταλλευτεί μόνο το 85% της χωρητικότητάς του πριν από την πανδημία.
Ο κύριος στόχος ήταν η καταπολέμηση απρόβλεπτων προκλήσεων και η διατήρηση της σταθερότητας των υπηρεσιών της. Ο κ. Oliver Buchhofer, Επικεφαλής Επιχειρήσεων της SWISS, ανέφερε ότι η εταιρεία συγκέντρωσε περισσότερα εφεδρικά πληρώματα και είχε εφεδρικά αεροσκάφη σε ετοιμότητα για να διασφαλίσει την ομαλή λειτουργία.
Η δέσμευση της SWISS αντικατοπτρίστηκε στους αριθμούς. Τον περασμένο μήνα, η αεροπορική εταιρεία πραγματοποίησε 12.870 πτήσεις. Η 28η Ιουλίου αναδείχθηκε ως η ημέρα αιχμής του ταξιδιού, εξυπηρετώντας σχεδόν 60.000 επιβάτες.
Αν και η αεροπορική εταιρεία πέτυχε τον στόχο της να προσφέρει αξιόπιστες πτητικές υπηρεσίες, η ακρίβεια παρέμεινε πρόβλημα. Μόνο το 56,7% των πτήσεων έφτασε εγκαίρως στους προορισμούς τους τον περασμένο μήνα.
Οι καθυστερήσεις οφείλονταν σε μεγάλο βαθμό σε παράγοντες εκτός του ελέγχου της εταιρείας, όπως τα έντονα καιρικά φαινόμενα και οι ελλείψεις προσωπικού στον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας σε όλη την Ευρώπη.