Καθώς ο παγκόσμιος ανταγωνισμός εντείνεται, η Τουρκία θα πρέπει να σκεφτεί πώς να χρησιμοποιήσει εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης, όπως το ChatGPT, για να προσελκύσει περισσότερους τουρίστες στη χώρα, ανέφερε σε δηλώσεις του ο Erkan Yağcı, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων της Τουρκίας (TÜROFED).

Σε ένα περιβάλλον όπου ο ανταγωνισμός μεταξύ των χωρών για την προσέλκυση παραθεριστών εντείνεται ολοένα και περισσότερο, η Τουρκία θα πρέπει να επικεντρωθεί στον τρόπο χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης.

Όταν οι ταξιδιώτες ρωτούν το ChatGPT πού πρέπει να πάνε για διακοπές, η απάντηση δεν πρέπει να είναι η Ελλάδα ή η Ισπανία αλλά η Τουρκία.

Οι προτιμήσεις των καταναλωτών αλλάζουν γρήγορα όταν η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται ευρέως και η Τουρκία θα πρέπει να προσαρμοστεί σε αυτό το μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Ο Yağcı ανέφερε άλλους λόγους για τους οποίους τα ποσοστά πληρότητας των ξενοδοχείων παρέμειναν χαμηλά τους τελευταίους μήνες.

Τα ξενοδοχεία και οι εγκαταστάσεις διαμονής της Τουρκίας έχουν χωρητικότητα 1,5 εκατομμυρίου κρεβατιών, η οποία είναι πολύ υψηλή, είπε.

Η παγκόσμια ύφεση και ο πληθωρισμός στις αγορές προέλευσης είχαν επίσης αντίκτυπο καθώς οι άνθρωποι άρχισαν να προτιμούν μικρότερες διακοπές, είπε.

Οι τιμές των δωματίων αυξήθηκαν στην Τουρκία πέρυσι, αλλά δεν εμπόδισε τους τουρίστες να έρχονται στην Τουρκία επειδή υπήρχε αυτό το φαινόμενο που ονομάζεται «ταξίδι εκδίκησης».