Σύνταξη tourismtoday.gr
Οι Ομοσπονδιακοί Σιδηρόδρομοι Αυστρίας (ÖBB) παρουσίασαν τον πιο πρόσφατο στόλο με νυχτερινά τρένα. Πρόκειται για την αρχική παρτίδα των 33 τρένων, που παραγγέλθηκε από τον γερμανικό όμιλο Siemens το 2018 και αντιπροσωπεύει μια επένδυση 720 εκατομμυρίων ευρώ.
Το πρώτο ταξίδι έχει προγραμματιστεί για τις 10 Δεκεμβρίου, συνδέοντας τις αυστριακές πόλεις Βιέννη και Ίνσμπρουκ με το γερμανικό λιμάνι του Αμβούργου.
Το επόμενο ταξίδι είναι μία μέρα μετά στις 11 Δεκεμβρίου, όπου η ÖBB επαναφέρει τη νυχτερινή της γραμμή Βερολίνο-Παρίσι, σχεδόν μια δεκαετία μετά τη διακοπή της.
Η προπώληση των εισιτηρίων και για τα δύο δρομολόγια θα ξεκινήσει στις 11 Οκτωβρίου.
Μέσα στα επόμενα οκτώ χρόνια, αυτά τα τρένα θα εισαχθούν σταδιακά σε διάφορες διαδρομές που περιλαμβάνουν την Αυστρία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ολλανδία και την Ελβετία.
Τα φιλικά προς το περιβάλλον χαρακτηριστικά τους οδηγούν την αναζωπύρωση νυχτερινών τρένων στην Ευρώπη.
Ήδη, οι φορείς εκμετάλλευσης πραγματοποιούν σημαντικές επενδύσεις για να αντικαταστήσουν τους γηρασμένους στόλους τρένων.
Ο κρατικός σιδηροδρομικός φορέας της Αυστρίας με παρουσία σε 20 ευρωπαϊκές γραμμές, έχει αναλάβει ηγετικό ρόλο στην αναζωογόνηση αυτών των δρομολογίων.
Ταυτόχρονα, διαθέτει τον πιο ολοκληρωμένο στόλο με κρεβάτια στην Ευρώπη. Στόχος του είναι να αυξήσει τους επιβάτες με διανυκτέρευση από 1,5 εκατομμύρια σε τρία εκατομμύρια έως το 2030.
Δέσμευση της εταιρείας είναι να διατηρήσει έναν πρωτοποριακό ρόλο στην προώθηση της νυχτερινής μεταφοράς με τρένο στην Ευρώπη.