Οι ταξιδιώτες γνωρίζουν τη σημασία της βιωσιμότητας, αλλά σπάνια επηρεάζει τις επιλογές των διακοπών τους, σύμφωνα με μια ομάδα ειδικών.
Μιλώντας σε εκδήλωση που διοργανώθηκε από το Travelzoo, ένα πάνελ συζήτησε τον αντίκτυπο της κλιματικής αλλαγής στις συνήθειες κρατήσεων.
Ο Stuart Baker, ανώτερος διευθυντής πωλήσεων στην εταιρεία έρευνας μάρκετινγκ GWI, είπε ότι η βιωσιμότητα σημαίνει διαφορετικά πράγματα για διαφορετικές ηλικιακές ομάδες, αλλά υπάρχει «μεγάλη διαφορά» μεταξύ προοπτικών και ταξιδιωτικών επιλογών.
«Υπάρχει αυξημένη ευαισθητοποίηση σχετικά με τη βιωσιμότητα και την κλιματική αλλαγή, αλλά αυτό δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες», είπε.
«Περίπου το 65% των άνω των 60 ετών λένε ότι ανακυκλώνουν ό,τι μπορούν, αλλά λιγότερο από το 20% από αυτούς θα επέλεγε έναν πάροχο που έχει τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο , επομένως υπάρχει μεγάλη διαφορά.
«Η νεότερη γενιά γνωρίζει περισσότερο αυτά τα βιώσιμα προϊόντα, αλλά δεν αλλάζει τις συνήθειες κρατήσεών της.
«Η κούραση έρχεται συνεχώς στους ανθρώπους, οπότε όταν πηγαίνουν διακοπές δεν θέλουν να σκέφτονται τη βιωσιμότητα».
Η Eleanor Scott , συνεργάτης στην PwC, προκάλεσε την ταξιδιωτική βιομηχανία να «ξεπεράσει» την ιδέα ότι κοστίζει περισσότερο να κάνεις βιώσιμες διακοπές.
«Πριν από λίγους μήνες διενεργήσαμε μια έρευνα ρωτώντας τους ανθρώπους εάν εξετάζουν ζητήματα βιωσιμότητας όταν κάνουν κράτηση για διακοπές και το 60% των ανθρώπων είπε ναι, κάτι που είναι εκπληκτικό και μια τεράστια αύξηση σε σύγκριση με πριν από 18 μήνες», είπε.
«Ωστόσο, υπάρχει ακόμα ένα χάσμα μεταξύ πρόθεσης και δράσης. Νομίζω ότι οι άνθρωποι ενδιαφέρονται, αλλά δεν ενεργούν απαραίτητα σύμφωνα με αυτό.
«Οι άνθρωποι το βλέπουν ως συμβιβασμό και πολλοί άνθρωποι δεν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για πιο βιώσιμες διακοπές. Πρέπει να ξεπεράσουμε αυτή τη νοοτροπία με την πάροδο του χρόνου».