Η ΓΕΠΟΕΤ «επιτέθηκε» κατά της ΟΦΑΕ για το «άνοιγμα» της στις επιβατικές μεταφορές, καθώς σύμφωνα με την ίδια η ΟΦΑΕ  διεκδικεί μερίδιο σε ένα κλάδο, με τον οποίο δεν σχετίζεται. Όμως , αντίθετη είναι η άποψη της ΟΦΑΕ.

Η διαμάχη των δυο πλευρών εμφανίστηκε, έπειτα από την ανακοίνωση της ΟΦΑΕ περί 6μηνης παράτασης της διαδικασίας χορήγησης του ηλεκτρονικά αναγνώσιμου σήματος (Η.Α.Σ.) για τα τουριστικά λεωφορεία Δ.Χ.

Αναλυτικά το δελτίο τύπου της ΟΦΑΕ:

Στις 17 Δεκεμβρίου 2015 η Ο.Φ.Α.Ε.  με δελτίο τύπου της ενημέρωνε για την παράταση που δόθηκε μέχρι τις 30-6-2016 από τον Υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Π. Σγουρίδη για την ολοκλήρωση της διαδικασίας χορήγησης του ηλεκτρονικά αναγνώσιμου σήματος (Η.Α.Σ.) για τα τουριστικά λεωφορεία Δ.Χ., σύμφωνα με ενημέρωση που είχε από τον ίδιο τον Υφυπουργό η Διοίκησή της την προηγούμενη ημέρα.

Εμφανώς ενοχλημένη, η Γενική Πανελλαδική Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού, που διεκδικεί τη θέση του αποκλειστικού και πανελλήνιου φορέα διάθεσης του Ηλεκτρονικά Αναγνώσιμου Σήματος των τουριστικών λεωφορείων, ανακοινώνοντας και αυτή στις 21-12-2015 την παράταση, αφιερώνει το μισό περιεχόμενο του δελτίου τύπου σε μία απρόκλητη, απαράδεκτη και ανταγωνιστική επίθεση στην Ο.Φ.Α.Ε. και τον Αντιπρόεδρό της Μιχάλη Πεζίκογλου, τον οποίο δεν κατονομάζει αλλά τον «φωτογραφίζει» και τον προσβάλλει, εκδηλώνοντας με τον πλέον έντονο τρόπο την ενόχλησή της για το γεγονός ότι ένας άλλος συνδικαλιστικός φορέας διεκδικεί την εκπροσώπηση του κλάδου των επιβατικών μεταφορών, της οποίας η ΓΕ.Π.Ο.Ε.Τ. θεωρεί τον εαυτό της μονοπωλιακό εκπρόσωπο, καλώντας μάλιστα την πολιτεία να μην συνδιαλέγεται με κανέναν άλλο φορέα παρά μόνο με την ίδια.

Η συνδικαλιστική δράση της Ο.Φ.Α.Ε. μετά την εξέλιξη του νομοθετικού καθεστώτος στο χώρο των μεταφορών (ν. 2887/2010) αποσκοπεί στην ενοποίηση και διεύρυνση των ορίων εκπροσώπησης του κλάδου των μεταφορών και όχι στον ανταγωνισμό, τις συκοφαντίες, τις προσωπικές επιθέσεις και τη μονοπωλιακή διεκδίκηση ρόλων με αποκλεισμό των υπολοίπων συνδικαλιστικών φορέων. Και επιτελεί με συνέπεια και πληρότητα τη λειτουργία της ως μοναδικού εκπροσώπου των Ελλήνων μεταφορέων, εμπορευματικών και επιβατικών μεταφορών στους διεθνείς οργανισμούς και ομοσπονδίες αυτοκινηστών. Για το λόγο αυτό θεωρούμε απαράδεκτη την ανακοίνωση της ΓΕ.Π.Ο.Ε.Τ. και την επίθεσή της προς την Ο.Φ.Α.Ε.και τον Αντιπρόεδρό της.

Καλούμε το χώρο των μεταφορέων και αυτοκινητιστών επιβατικών μεταφορών να απομονώσει αυτές τις συμπεριφορές και να αναζητήσει τις πρακτικές εκείνες οι οποίες πραγματικά ενώνουν τον κλάδο, προάγουν τις νόμιμες μεταφορές και αποδυναμώνουν τις παράνομες και να εμπιστευτεί τους συνδικαλιστικούς φορείς που εκφράζουν αυθεντικά τα συμφέροντά του, αντί να προτάσσουν τη δική τους συνδικαλιστική αυτοσυντήρηση υπεράνω του κοινού συμφέροντος.