Την άνοδο της Ινδίας στον ταξιδιωτικό τομέα αποκαλύπτει πρόσφατη έκθεση με τίτλο “How India Travels”, που κυκλοφόρησε από κοινού από την Booking.com και την McKinsey & Company.
Η έκθεση προβλέπει ότι οι Ινδοί ταξιδιώτες θα αυξήσουν σημαντικά τις δαπάνες τους τα επόμενα χρόνια, τοποθετώντας την Ινδία ως την τέταρτη χώρα με τις μεγαλύτερες δαπάνες στα ταξίδια παγκοσμίως έως το 2030. Μάλιστα η εκτιμώμενη δαπάνη αναμένεται να ανέλθει στα 410 δις. δολάρια.
Αυτή η πρόβλεψη αντιπροσωπεύει αύξηση 173% από το 2019, όταν οι Ινδοί ταξιδιώτες δαπάνησαν συλλογικά 150 δις. δολάρια, κατατάσσοντας την Ινδία ως την έκτη μεγαλύτερη χώρα σε παγκόσμια δαπάνη.
Το 2022, οι Ινδοί ταξιδιώτες έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην ανάκαμψη της τουριστικής βιομηχανίας, ξεπερνώντας την Ασία φτάνοντας το 78% των επιπέδων του 2019, ενώ η ήπειρος πέτυχε μόνο το 52%.
Επιπλέον, η έκθεση προβλέπει ότι ο αριθμός των ταξιδιών που πραγματοποιούν Ινδοί ταξιδιώτες θα αυξηθεί από 2,3 δις. το 2019 σε εντυπωσιακά 5 δις. το 2030.
Προγραμματισμός ταξιδίων
Σύμφωνα με την έκθεση, οι Ινδοί ταξιδιώτες είναι γνωστοί για τον αυθορμητισμό τους όσον αφορά στον προγραμματισμό ταξιδιών, με μέσο χρονικό διάστημα προγραμματισμού μόλις 29 ημερών, μικρότερο χρονικό διάστημα ακόμη και από την Ιαπωνία (57 ημέρες) και τις ΗΠΑ (63 ημέρες).
Επιπλέον, η γαστρονομική ευκολία κατέχει σημαντική θέση στις ταξιδιωτικές τους συνήθειες, με πάνω από το 80% των Ινδών ταξιδιωτών να εκτιμούν τη διαθεσιμότητα των επιλογών εστιατορίου και υπηρεσίας δωματίου κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, αντανακλώντας την επιθυμία για μια άνετη και ευχάριστη γευστική εμπειρία ενώ βρίσκονται στο δρόμο. , καθιστώντας το κρίσιμο παράγοντα στις ταξιδιωτικές αποφάσεις.
Εναλλακτικές επιλογές διαμονής
Εκτός από τον αυθορμητισμό τους, οι Ινδοί ταξιδιώτες δείχνουν μια αυξανόμενη προτίμηση για εναλλακτικές επιλογές διαμονής όπως ξενώνες, κάμπινγκ, ενοικιάσεις διακοπών και σαλέ.
Αναζητούν μοναδικές και ποικίλες εμπειρίες διαμονής που ξεπερνούν τις παραδοσιακές διαμονές σε ξενοδοχεία, δίνοντας έμφαση στην επιθυμία για ποικίλες και αντισυμβατικές ταξιδιωτικές εμπειρίες.
Ταξίδια περιπέτειας
Επιπλέον, οι Ινδοί ταξιδιώτες ελκύονται ολοένα και περισσότερο από προορισμούς και διεθνείς περιπέτειες. Λιγότερο γνωστές πόλεις όπως το Βαρανάσι, το Γκούρουγκραμ και το Κοϊμπατόρε σημειώνουν άνοδο στις κρατήσεις, υποδηλώνοντας ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για εξερεύνηση λιγότερο τουριστικών τοποθεσιών.
Παράλληλα, διεθνείς προορισμοί όπως το Βιετνάμ, η Ινδονησία και το Νεπάλ κερδίζουν δημοτικότητα μεταξύ των Ινδών ταξιδιωτών.
Τι επηρεάζει τις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις
Η επιλογή των ταξιδιωτικών προορισμών τους επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τα μέσα ενημέρωσης, με τις τηλεοπτικές εκπομπές και τον ινδικό κινηματογράφο να αποτελούν σημαντική πηγή έμπνευσης.
Επιπλέον, μεγάλα γεγονότα όπως το Παγκόσμιο Κύπελλο Κρίκετ Ανδρών ICC 2023 και η Σύνοδος Κορυφής G20 2023 χρησιμεύουν ως συναρπαστικοί καταλύτες για τις ταξιδιωτικές τους επιλογές.
Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το YouTube και το Instagram διαδραματίζουν επίσης καθοριστικό ρόλο στην έμπνευση των ταξιδιωτικών τους σχεδίων, παρουσιάζοντας το δυναμικό και ποικίλο φάσμα πηγών που επηρεάζουν τις επιλογές των Ινδών ταξιδιωτών.