Οι κάτοικοι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων (ΗΑΕ) σχεδιάζουν να ταξιδέψουν περισσότερα το 2024 σε σύγκριση με το 2023, σύμφωνα με νέα δεδομένα που αποκαλύφθηκαν σε μελέτη της Skyscanner.
Η Αθήνα αποτελεί έναν από τους 10 δημοφιλέστερους προορισμούς (στην 9η θέση) όπου θέλουν να ταξιδέψουν οι τουρίστες από τα ΗΑΕ το νέο έτος, όπως δείχνει η αύξηση στις αναζητήσεις.
Οι 10 δημοφιλείς προορισμοί για ταξιδιώτες των ΗΑΕ (αύξηση σε αναζητήσεις από έτος σε έτος)
- Οσάκα, Ιαπωνία: +305%
- Αττάλεια, Τουρκία: +273%
- Τόκιο, Ιαπωνία: +250%
- Ρώμη, Ιταλία: +154%
- Βερολίνο, Γερμανία: +96%
- Άμστερνταμ, Ολλανδία: +62%
- Νέα Υόρκη, ΗΠΑ: +62%
- Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο: +52%
- Αθήνα, Ελλάδα: +47%
- Παρίσι, Γαλλία: +32%
Βασικός παράγοντας το budget
Πάνω από τους μισούς κατοίκους των ΗΑΕ σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα για ταξίδια το 2024 σε σύγκριση με φέτος, με ποσοστό έως και 90% να λέει ότι θα κάνει τουλάχιστον τον ίδιο αριθμό ταξιδιών.
Η σχέση ποιότητας/τιμής είναι βασικός παράγοντας για τους ταξιδιώτες των ΗΑΕ, με το κόστος του ξενοδοχείου (16%) και της πτήσης (32%) να είναι τα μεγαλύτερα στοιχεία που καθορίζουν την επιλογή προορισμού.
Συνολικά το 56% σχεδιάζει να δαπανήσει περισσότερα για ταξίδια το επόμενο έτος από ό,τι φέτος, ενώ το 31% θα ξοδέψει το ίδιο.
Σύμφωνα με την έκθεση, ορισμένοι προορισμοί, όπως το Ορλάντο (72%), οι Μαλδίβες (58%), η Ρώμη (52%) και το Μόναχο (475) έχουν μειώσει τα αεροπορικά εισιτήρια σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2023.
Η ταξιδιωτική εμπειρία κορυφαία τάση
Το 40% των ερωτηθέντων στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα θέλει να ζήσει τη Γαλλία όπως φαίνεται στην εκπομπή Emily στο Netflix στο Παρίσι.
Σχεδόν οι μισοί (42%) λένε ότι πλέον αξιολογούν τη συνολική «αύξηση» ενός προορισμού ως τον πιο σημαντικό παράγοντα όταν επιλέγουν πού θα πάνε διακοπές – ακόμη περισσότερο από τη φιλικότητα προς τον προϋπολογισμό.
Ο παράγοντας εμπειρία τροφοδοτεί τέσσερις τάσεις αυτή τη στιγμή, αναφέρει η έκθεση. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται τα καταφύγια ύπνου, προορισμοί που προβάλλονται σε ταινίες και στην τηλεόραση, γαστρονομικές εμπειρίες και παρακολούθηση μουσικής συναυλίας.
Καταφύγια ύπνου
Τα καταφύγια ύπνου γίνονται όλο και πιο δημοφιλή, αναφέρει η Skyscanner. Σχεδόν οι μισοί ταξιδιώτες στα ΗΑΕ (46%) λένε ότι δεν κοιμούνται τις συνιστώμενες επτά έως οκτώ ώρες τη νύχτα και λένε ότι ο καλός ύπνος είναι σημαντικός στις διακοπές τους.
- Περίπου το 38% αναφέρει ότι θα πετάξει σε κοντινές αποστάσεις για να παρακολουθήσει ζωντανά τον αγαπημένο τους μουσικό.
- Το 19% θα επιλέξει μεγάλες αποστάσεις.
- Ποσοστό 38% των ατόμων ηλικίας 25 έως 34 ετών σχεδιάζει να παρακολουθήσει μια συναυλία στην Ινδία το επόμενο έτος.
Το φαινόμενο Emily in Paris
Η Emily στο Παρίσι παρέχει στους ταξιδιώτες των ΗΑΕ την περισσότερη έμπνευση προορισμού, με το 40% να λέει ότι θέλει να ζήσει τη γαλλική πρωτεύουσα όπως η πρωταγωνίστρια Emily Cooper, ενώ περισσότερο από το ένα τέταρτο θέλουν να κατευθυνθούν στην παραλία της Βενετίας όπως η Barbie.
Eνώ το 92% των ταξιδιωτών των ΗΑΕ λένε ότι έχουν εμπνευστεί να κάνουν ένα ταξίδι με βάση αυτά που έχουν δει στη μεγάλη ή τη μικρή οθόνη, μόνο το 59% συνεχίζει να κάνει κράτηση.
Όσον αφορά στα εστιατόρια, το 46% των ταξιδιωτών των ΗΑΕ λένε ότι έχουν επισκεφτεί έναν προορισμό για να πάνε σε ένα συγκεκριμένο εστιατόριο, ενώ το 46% λένε ότι είναι κάτι που θέλουν να κάνουν.
Αναδυόμενοι τύποι ταξιδιωτών
Οι αναλογικοί τυχοδιώκτες είναι ένας από τους αναδυόμενους τύπους ταξιδιωτών που αναφέρθηκαν για το 2024, πράγμα που σημαίνει ότι οι ταξιδιώτες της Gen Z εγκαταλείπουν τις ψηφιακές συσκευές υπέρ των αναλογικών τεχνικών.
Για παράδειγμα, το 26% των νέων ηλικίας 18 έως 24 ετών στα ΗΑΕ παίρνουν μαζί τους κάμερες Polaroid στις διακοπές τους.
- Το 22% παίρνει δίσκους βινυλίου.
- Το 15% κουβαλάει μια κάμερα φιλμ 35 χιλιοστών.
Ταξίδια για να γιορτάσουν
Πολλοί επιβάτες από τα ΗΑΕ γιορτάζουν επίσης μεγάλα ορόσημα στις διακοπές, με το 72% να έχει κάνει ομαδικό ταξίδι για να τιμήσει τα γενέθλια ή την επέτειο.
Ένα επιπλέον 23% λέει ότι είναι κάτι που θα ήθελαν να κάνουν. Η Σαουδική Αραβία, η Ταϊλάνδη και η Τουρκία είναι τα πιο δημοφιλή μέρη στην έκθεση για φίλους και οικογένειες που σχεδιάζουν να γιορτάσουν.
Ένας τρίτος τύπος ονομάζεται «πολυτέλεια για λιγότερο που αναζητούν», καθώς το 37% των ταξιδιωτών σχεδιάζει να αναβαθμίσει την πτήση του σε business ή πρώτης θέσης.
Ποσοστό 42% σχεδιάζει να αγοράσει πρόσβαση στο σαλόνι του αεροδρομίου.
Το φαγητό, τα αξιοθέατα και ο καιρός είναι οι τρεις μεγαλύτεροι παράγοντες για τους ταξιδιώτες των ΗΑΕ όταν αποφασίζουν πού να πάνε. Οι ιστορικές περιηγήσεις, η διαδρομή προς την παραλία και η δοκιμή της τοπικής κουζίνας είναι οι αγαπημένες πολιτιστικές δραστηριότητες.