Τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Δεκεμβρίου ανακοίνωσε σήμερα,Τρίτη, η αεροπορική εταιρεία Ryanair. Συγκεκριμένα:

  • 86% των 44,000 πτήσεων φτάσανε στην ώρα τους
  • Μόνο 1 παράπονο για κάθε 1,300 επιβάτες
  • Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες
  • Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.

Το 2015, η Ryanair πραγματοποίησε 600,000 πτήσεις, το 91% των οποίων ήταν στην ώρα τους, προσφέροντας εξαιρετική ακρίβεια στις πτήσεις της, μεταφέροντας παράλληλα 101 εκ πελάτες.

Ο RobinKielyτης Ryanair δήλωσε:

“HRyanair μετέφερε πάνω από 7,5 εκ. πελάτες τον Δεκέμβριο με το 86% των 44,000 πτήσεων να φτάνουν στην ώρα τους και με το 91% των 600,000 πτήσεων του 2015 επίσης στην ώρα τους. Διανύουμε πλέον το 3ο έτος του προγράμματος “AlwaysGettingBetter” με ενισχυμένο δίκτυο και επιπλέον αναβαθμίσεις, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους ”.

Δεκέμβριος 2014 2015
Πτήσεις στην ώρα τους 85% 86%
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες 0.73 1.30
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες 0.54 0.63
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες 99% 99%