Τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Δεκεμβρίου ανακοίνωσε σήμερα,Τρίτη, η αεροπορική εταιρεία Ryanair. Συγκεκριμένα:
- 86% των 44,000 πτήσεων φτάσανε στην ώρα τους
- Μόνο 1 παράπονο για κάθε 1,300 επιβάτες
- Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες
- Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.
Το 2015, η Ryanair πραγματοποίησε 600,000 πτήσεις, το 91% των οποίων ήταν στην ώρα τους, προσφέροντας εξαιρετική ακρίβεια στις πτήσεις της, μεταφέροντας παράλληλα 101 εκ πελάτες.
Ο RobinKielyτης Ryanair δήλωσε:
“HRyanair μετέφερε πάνω από 7,5 εκ. πελάτες τον Δεκέμβριο με το 86% των 44,000 πτήσεων να φτάνουν στην ώρα τους και με το 91% των 600,000 πτήσεων του 2015 επίσης στην ώρα τους. Διανύουμε πλέον το 3ο έτος του προγράμματος “AlwaysGettingBetter” με ενισχυμένο δίκτυο και επιπλέον αναβαθμίσεις, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους ”.
Δεκέμβριος | 2014 | 2015 |
Πτήσεις στην ώρα τους | 85% | 86% |
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες | 0.73 | 1.30 |
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες | 0.54 | 0.63 |
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες | 99% | 99% |