Το νέο πολυτελές brand ξενοδοχείων με την ονομασία “The Mora” παρουσίασε επίσημα η TUI, το ντεμπούτο του οποίου αναμένεται να γίνει την άνοιξη του 2024 με τα εγκαίνια του Emerald Zanzibar Resort & Spa 5 αστέρων στη Ζανζιβάρη της Τανζανίας.
Από τα τέλη του 2022, η εταιρία προετοίμαζε την προσθήκη επωνυμίας πολυτελών ξενοδοχείων στο χαρτοφυλάκιο της.
Το «The Mora», από τη λατινική λέξη που σημαίνει παύση, υπόσχεται να φέρει μια νότα λατινικής κομψότητας, προσφέροντας «χαλαρή και σύγχρονη πολυτέλεια με ευέλικτες και εξαιρετικά εξατομικευμένες υπηρεσίες», όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση του ομίλου.
Ο στόχος είναι η προσέλκυση πελατών υψηλού εισοδήματος που προτιμούν να επενδύουν σε εμπειρίες.
Το Emerald Zanzibar Resort & Spa είναι μόνο η αρχή, καθώς η TUI στρέφει το βλέμμα της και σε άλλους πιθανούς προορισμούς για το «The Mora». Μεταξύ αυτών εξετάζεται η Ελλάδα, η Ιταλία, η Πορτογαλία, η Νότια Αφρική, η Ισπανία, η Ταϊλάνδη και οι Κανάριοι Νήσοι.
Το χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων της TUI
Με την προσθήκη του «The Mora», ο όμιλος TUI διαθέτει πλέον ένα χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων με 12 επωνυμίες. Από το πολυτελές και σύγχρονο έως το φιλικό προς την οικογένεια και το all-inclusive, οι προσφορές καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα προτιμήσεων.
Μετά από τη δυναμική επέκτασή της εταιρίας κατά το 2023, όπου προστέθηκαν 41 νέα ξενοδοχεία μέσω επενδυτικών συνεργασιών και συμφωνιών διαχείρισης, το ξενοδοχειακό χαρτοφυλάκιο του ομίλου TUI περιλαμβάνει πλέον περισσότερες από 40 χώρες, με συνολικά 424 ακίνητα.
Ο φιλόδοξος στόχος είναι να φτάσει τα 600 ακίνητα μεσοπρόθεσμα, ενισχύοντας τη θέση του ως παγκόσμιου ηγέτη στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας.