Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι ταξιδιωτικές επωνυμίες που θέλουν να βελτιστοποιήσουν τα προγράμματα αφοσίωσης τους για να προσελκύσουν και να διατηρήσουν πελάτες θα πρέπει να επικεντρωθούν σε βιωσιμότητα, ανταμοιβές τρόπου ζωής, εξατομίκευση και ενσωμάτωση εργαλείων fintech.
Αυτό είναι το συμπέρασμα μιας ανάλυσης της iSeatz που περιγράφει λεπτομερώς τη μεταβαλλόμενη δυναμική των προγραμμάτων αφοσίωσης για αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία και εταιρείες χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και την ευθυγράμμιση μεταξύ των προσφορών επωνυμίας και των επιθυμιών καταναλωτών.
Η αξία, κρίσιμος παράγοντας για τα προγράμματα επιβράβευσης ταξιδιών
- Σχεδόν οι μισοί (49%) είπαν ότι η εξοικονόμηση χρημάτων στα ταξίδια ήταν το πιο σημαντικό μέρος του προγράμματος επιβράβευσης.
- Το 65% θα ασχολούνταν περισσότερο με το πρόγραμμα επιβράβευσης αν τους προσφερθούν καλύτερες εκπτώσεις.
Η βιωσιμότητα στο επίκεντρο των ταξιδιωτών
- Περισσότεροι από τους μισούς (55%) θα επέλεγαν ένα πρόγραμμα έναντι ενός άλλου εάν έδινε προτεραιότητα στη βιωσιμότητα.
- Το 60% των εμπορικών σημάτων είδε άνοδο μετά την εφαρμογή πρωτοβουλιών βιωσιμότητας.
Οι ανταμοιβές του τρόπου ζωής
Οι ανταμοιβές του τρόπου ζωής είναι επίσης σημαντικές για τους τουρίστες, ειδικά αυτές που συμπληρώνουν την ταξιδιωτική εμπειρία.
Πάνω από το ένα τρίτο των εταιρειών σχεδιάζουν να επενδύσουν σε εκδρομές και δραστηριότητες φέτος, σε σύγκριση με μόλις 15% το 2022.
Τα εργαλεία fintech κάνουν τις αποδράσεις πιο προσιτές
Οι ταξιδιώτες έδειξαν επίσης την επιθυμία τους για εργαλεία fintech που κάνουν τις αποδράσεις τους πιο προσιτές ή εκμηδενίζουν τον κίνδυνο στην κράτηση.
Σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση για ταξίδια με προγράμματα αφοσίωσης αν αυτά προσέφεραν υπηρεσίες όπως ειδοποιήσεις τιμών, εγγυήσεις πτώσης τιμών, «ακύρωση για οποιονδήποτε λόγο» ή «αγοράζω τώρα, πληρώνω αργότερα».