Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι προσωπικοί βοηθοί τεχνητής νοημοσύνης (AI PA) είναι μία σημαντική τάση στα επαγγελματικά ταξίδια, σύμφωνα με μελέτη της Amadeus.
Και ενώ η ταξιδιωτική βιομηχανία έχει μόλις αρχίσει να εξερευνά τις περιπτώσεις χρήσης, η μελέτη εστιάζει στα AI PA και στη δύναμη τους να φέρουν επανάσταση στα ταξίδια με αυτοκράτηση.

Η Amadeus μαζί με τους εταίρους της, Accenture και Microsoft εργάζεται ήδη σε περιπτώσεις χρήσης τεχνητής νοημοσύνης στα εταιρικά ταξιδιωτικά προϊόντα και υπηρεσίες της.

«Τα chatbots με τη βοήθεια της τεχνητής γενικής νοημοσύνης (GenAl) θα προσφέρουν μια διαφορετική εμπειρία όσον αφορά τα επαγγελματικά ταξίδια, δήλωσε στην έκθεση η Arlene Coyle, ανώτερη αντιπρόεδρος εμπορικών δραστηριοτήτων της Amadeus.

Σήμερα, οι επαγγελματίες ταξιδιώτες εισάγουν τον προορισμό και τα κριτήρια τους σε εργαλεία εκτός των εφαρμογών του χώρου εργασίας τους.
Εργαζόμαστε για να αλλάξουμε αυτή την εμπειρία σε μια εμπειρία όπου οι επαγγελματίες ταξιδιώτες θα μπορούν να συνομιλούν με ένα chatbot μέσω της GenAI, όπως κάνουν μέσω chat. Θα λαμβάνουν συστάσεις για ταξίδια ευθυγραμμισμένες με τις ανάγκες τους. Θα τους ζητείται να μάθουν πότε να ταξιδέψουν ή την καλύτερη επιλογή για να φτάσουν εκεί.»

Πολλές εταιρείες επικεντρώνονται επίσης και στον τρόπο με τον οποίο η γενετική τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βελτιώσει τις υπηρεσίες που ήδη παρέχουν σε επαγγελματίες ταξιδιώτες και διαχειριστές ταξιδιών.
Οι διαχειριστές ταξιδιών θα πρέπει να δίνουν μεγάλη προσοχή στις εξελίξεις της τεχνητής νοημοσύνης.

Η GenAI προσφέρει την ευκαιρία να εξορθολογιστεί και να γίνει πιο ανθρώπινο το τμήμα της αυτοματοποίησης και θα έρθουν πιο κοντά οι ταξιδιώτες με τους διοργανωτές και διαχειριστές ταξιδιών.
Το εργαλείο λογισμικού μηνυμάτων δίνει την δυνατότητα πιο γρήγορης και καλύτερης ανταπόκρισης σε σχέση με το παρελθόν.

Φιλτράρισμα προτιμήσεων

Η μελέτη υπογραμμίζει επίσης την τάση για περισσότερη ψηφιοποίηση στις αναφορές δαπανών. Η στροφή προς την ψηφιακή δαπάνη «σημαδεύει το τέλος μιας εποχής που κυριαρχείται από τη δυσκίνητη χειροκίνητη διαχείριση των χάρτινων αποδείξεων.

Για πολλές εταιρείες αυτή η αλλαγή δεν σημαίνει απλώς μια διαδικαστική ενημέρωση, αλλά μια θεμελιώδη αναθεώρηση του τρόπου με τον οποίο καταγράφονται, επεξεργάζονται και αναλύονται οι επιχειρηματικές συναλλαγές».
Η αυξημένη ψηφιοποίηση των δαπανών είναι επίσης πιθανό να ενισχύσει την εξατομίκευση. Η εξατομίκευση είναι ένας τομέας στον οποίο πολλές εταιρείες διαχείρισης ταξιδιών δίνουν προτεραιότητα το 2024.

Η εξατομίκευση είναι η τάση που θα έχει τη μεγαλύτερη επιρροή στο τοπίο διαχείρισης ταξιδιών, κάτι περισσότερο από εκτεταμένα καταλύματα και το συνδυασμό επαγγελματικών και ταξιδιών αναψυχής.