Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η βελτίωση της λειτουργίας του λιμένα Πατρών, οι υποδομές, οι επενδύσεις και οι ευκαιρίες ανάπτυξης του βρέθηκαν στο επίκεντρο. Απασχόλησαν την συνάντηση του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Κωνσταντίνου Χατζηδάκη με τον Δ/ντα Σύμβουλο του Οργανισμού Λιμενος Πατρών (Ο.Λ.ΠΑ.) Α.Ε. κ. Παναγιώτη Γ. Αναστασόπουλο, στα κεντρικά Γραφεία του Οργανισμού.

Η επίσκεψη αυτή αποτελεί μέρος του στρατηγικού σχεδιασμού του Υπουργείου για την ενίσχυση του εμπορίου και της ναυτιλιακής δραστηριότητας στη χώρα μας.

Αναλύθηκε το πλάνο του Οργανισμού για το βραχυπρόθεσμο και μεσοπρόθεσμο μέλλον με ιδιαίτερη αναφορά στα έργα που προβλέπονται να υλοποιηθούν στο άμεσο χρονικό διάστημα, όπως αυτό της Mega Yacht Μαρίνας στο κέντρο της πόλης, καθώς και του Dry Berth στο Νότιο Λιμένα.

Στη συνέχεια συζητήθηκε η εθνική σημασία των προσπαθειών της χώρας για την αξιοποίηση των κοιτασμάτων υδρογονανθράκων καθώς και την ανάγκη της Πάτρας να αποτελέσει το λιμάνι μας, την βάση στήριξης για το όλο εγχείρημα.

Ο Υπουργός τόνισε ότι η κυβέρνηση βρίσκεται δίπλα στον Οργανισμό και υλοποιεί με γοργούς ρυθμούς τα απαραίτητα βήματα ώστε το λιμάνι της Πάτρας να αποκτήσει ακόμη πιο κεντρικό ρόλο στο χάρτη της λιμενικής βιομηχανίας.

Εξέφρασε τη δέσμευσή του για την ενίσχυση της οικονομίας της χώρας μας, μέσω της ανάπτυξης του ναυτιλιακού τομέα με συγκεκριμένες τομές σε οικονομικό επίπεδο.

Ο κος Αναστασόπουλος δε δίστασε όμως να εκφράσει και την αγωνία του, τόσο για το λιμάνι όσο και για την πόλη της Πάτρας στις καθυστερήσεις που υπάρχουν στο θέμα της σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμανιού με την υπόλοιπη χώρα.

Χαρακτηριστικά ανέφερε «Το λιμάνι της Πάτρας πρέπει να συνδεθεί σιδηροδρομικά με την υπόλοιπη χώρα ΧΘΕΣ! Με όποιον τρόπο. Αλλιώς θα χάσουμε κάθε ευκαιρία και σαν λιμάνι αλλά πολύ περισσότερο σαν πόλη». Αγωνία, την οποία ο κος Χατζηδάκης μοιράστηκε, καθώς κάθε μέρα που περνάει είναι και μια χαμένη ευκαιρία για το λιμάνι της Πάτρας.

Η επίσκεψη του κ. Χατζηδάκη στο λιμάνι της Πάτρας αποτελεί ένα ακόμα βήμα προς την ενίσχυση και την ανάπτυξη της λιμενικής βιομηχανίας στην Ελλάδα, αλλά και την αναβάθμιση του λιμανιού της Πάτρας σε σημαντικό ρυθμιστή της εθνικής ναυτιλίας.