Η Arlo Hotels πρωτοπορεί σε μια σημαντική αλλαγή στον κλάδο της φιλοξενίας με την κυκλοφορία της εφαρμογής If You Arlo (IYA), επαναπροσδιορίζοντας τον ρόλο των social media influencers ως της επόμενης γενιάς ταξιδιωτικών συμβούλων.
Αυτό το καινοτόμο πρόγραμμα αφοσίωσης σηματοδοτεί μια νέα εποχή κατά την οποία οι χρήστες social media —άνθρωποι με επιρροή, φίλοι και συγγενείς, ή άλλοι δημιουργοί περιεχομένου— διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην αύξηση των κρατήσεων ξενοδοχείων και στη δημιουργία αφοσίωσης των επισκεπτών.
Σε μια εποχή όπου τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν απαράμιλλη επιρροή στις ταξιδιωτικές αποφάσεις, η Arlo Hotels αναγνωρίζει τη σημασία των επιρροών στη διαμόρφωση των επιλογών των καταναλωτών.
Στην πραγματικότητα, μια πρόσφατη έρευνα διαπίστωσε ότι το 83% των Millennials είναι πιο πιθανό να κλείσουν ένα ξενοδοχείο αφού δουν εικόνες που δημοσιεύονται από κάποιον που ακολουθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Πλατφόρμα για την προσέλκυση ακολούθων
Η εφαρμογή IYA εκμεταλλεύεται αυτήν την τάση, προσφέροντας στους influencers μια πλατφόρμα για να προσελκύσουν τους ακόλουθούς τους με εκπτώσεις και συμβουλές εμπιστευτικών πληροφοριών, ενώ παράλληλα κερδίζουν ανταμοιβές για τις συνεισφορές τους.
Σύμφωνα με την Arlo Hotels, η εφαρμογή IYA όχι μόνο δίνει τη δυνατότητα στους παράγοντες επιρροής να δημιουργούν έσοδα από το περιεχόμενό τους, αλλά αντιμετωπίζει επίσης τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία στον τρόπο ζωής που ανταγωνίζονται μεγαλύτερες αλυσίδες. Αξιοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Arlo Hotels γεφυρώνει το χάσμα στην εμβέλεια διανομής, προσφέροντας στους καταναλωτές μια πιο εξατομικευμένη και αυθεντική κατανόηση των μοναδικών εμπειριών διαμονής που προσφέρουν ανεξάρτητες ιδιοκτησίες.
Πως μπορούν να την χρησιμοποιήσουν
Για να γίνουν πράκτορες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τα ξενοδοχεία Arlo, τα άτομα μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή If You Arlo από το Apple App Store (η έκδοση του Google Play θα φτάσει αργότερα αυτό) και να εγγραφούν στη λίστα αναμονής.
Μόλις εγκριθούν, οι πράκτορες μπορούν να μοιραστούν τον μοναδικό κωδικό IYA τους, συγκεντρώνοντας πόντους για μελλοντικές οικονομίες και ανταμοιβές έκπληξη σε οποιοδήποτε ξενοδοχείο Arlo.
Η επωνυμία έχει επί του παρόντος έξι ακίνητα, τρία σε Νέα Υόρκη, δύο σε Μαϊάμι καθώς και ένα σε Σικάγο. Ενα ένα νεό ξενοδοχείο στην Ουάσιγκτον έχει προγραμματιστεί να κάνει το ντεμπούτο του το φθινόπωρο του 2024.