Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Amadeus επέκτεινε τη στρατηγική συνεργασία της με τον τον Expedia Group, αναπτύσσοντας την τεχνολογία NDC για το παγκόσμιο διαδικτυακό ταξιδιωτικό πρακτορείο.

Αυτή η πολυετής συμφωνία ενισχύει τη δέσμευση της Amadeus να επιταχύνει την εξέλιξη του κλάδου προς τη σύγχρονη, βελτιωμένη λιανική πώληση και να βοηθήσει το ταξιδιωτικό οικοσύστημα να προσφέρει αξία που υποστηρίζει τόσο την ανάπτυξη του κλάδου όσο και τη βελτιωμένη εμπειρία των ταξιδιωτών.

Το NDC επιτρέπει στις αεροπορικές εταιρείες να δημιουργούν και να προσαρμόζουν εύκολα προσφορές χρησιμοποιώντας τις πιο πρόσφατες τεχνικές merchandising και να τις παρουσιάζουν και να τις διανέμουν αποτελεσματικά με τρόπο που εμπλουτίζει και βελτιώνει την εμπειρία αγορών για ταξιδιωτικούς πωλητές όπως ο Expedia Group και οι πελάτες του.

Σχολιάζοντας τη συμφωνία, ο Chris Hodges, αντιπρόεδρος παγκόσμιας συνδεσιμότητας και λύσεων συνεργατών, του Expedia Group, υπογράμμισε πως «η ανανέωση της συνεργασίας μας με την Amadeus και η ενσωμάτωση του συγκεντρωτικού περιεχομένου NDC στο χαρτοφυλάκιο συνδεσιμότητας σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προόδου στη συνεργασία μας.

Αυτή η κίνηση υπογραμμίζει περαιτέρω τη δέσμευση μας να προσφέρουμε στους ταξιδιώτες το ευρύτερο φάσμα επιλογών και εξατομικευμένων εμπειριών, σύμφωνα με τη συνεχή αγκαλιά της βιομηχανίας της τεχνολογίας NDC».

«Η Amadeus είναι αποφασισμένη να δώσει τη δυνατότητα σε όλους τους ενδιαφερόμενους να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες που μπορεί να προσφέρει η NDC, τόνισε μεταξύ άλλων σχετικά ο Sam Abdou, εκτελεστικός αντιπρόεδρος παγκόσμιων αεροπορικών πωλήσεων και διανομής στα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία, σε Amadeus.
Βασιζόμενοι στις σχέσεις μας τόσο με αεροπορικές εταιρείες όσο και με ταξιδιωτικούς πωλητές, βρισκόμαστε σε μια ισχυρή θέση να προωθήσουμε τη βιομηχανική συνεργασία στο NDC προς όφελος των ταξιδιωτών παντού».