Πάνω από μία ώρα την ημέρα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού αναψυχής περνάνε οι Βρετανοί προσπαθώντας να κάνουν σχέδια κατά τη διάρκεια ενός τυπικού ταξιδιού δύο εβδομάδων

Οι παραθεριστές ξοδεύουν σχεδόν δεκαεπτάμιση ώρες, κατά τη διάρκεια μιας απόδρασης δύο εβδομάδων, προσπαθώντας να κάνουν σχέδια για τις δραστηριότητες που θα ακολουθήσουν.

Περισσότεροι από τους μισούς Βρετανούς (52%) αισθάνονται την ανάγκη να αξιοποιήσουν στο έπακρο τον χρόνο τους κατά τις διακοπές τους – αλλά στη συνέχεια καταλήγουν να περνούν πάνω από μία ώρα κάθε μέρα προσπαθώντας να αποφασίσουν τι θα κάνουν, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη από τη loveholidays σε 2.000 Βρετανούς.

Σχεδόν το ένα πέμπτο των Βρετανών (18%), που έχουν κάνει ένα ταξίδι τα τελευταία πέντε χρόνια, παραδέχονται ότι «πάντα» ή «συχνά» αγωνίζονται να βρουν έμπνευση κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους.

Περισσότεροι από 8 στους 10 (84%) ανησυχούν μήπως χάσουν τις δραστηριότητες που πρέπει να κάνουν, ενώ ακριβώς το ένα τέταρτο λέει ότι έχει βρεθεί «λίγο σε τέλμα» όταν ήρθε αντιμέτωπος με την επιλογή του πώς θα περάσει το χρόνο του.

Το 86% φτάνει στο σημείο να πει ότι η απόλαυση των διακοπών τους έχει επηρεαστεί από την πίεση να τις αξιοποιήσουν στο έπακρο.

Κατά τη διάρκεια διακοπών δύο εβδομάδων, οι 17 ώρες και 22 λεπτά που δαπανήθηκαν προσπαθώντας να καταλήξουν σε ένα σχέδιο, κοστίζουν στους Βρετανούς περίπου 82 λίρες, με βάση το μέσο κόστος του ταξιδιού των 1.600 λιρών.

Σχεδόν επτά στους 10 εξακολουθούν να αισθάνονται βαριεστημένοι, με τέσσερις στους 10 να επαναλαμβάνουν τις ίδιες δραστηριότητες που έχουν ήδη κάνει

Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι σχεδόν επτά στους 10 παραθεριστές (68%) έχουν βαρεθεί στις διακοπές, με το 39% να παραδέχεται ότι κατέληξαν να κάνουν τα ίδια πράγματα επανειλημμένα.

Τι θα έκανε τη διαδικασία επιλογής εμπειριών στις διακοπές ευκολότερη

Οι ερωτηθέντες αποκάλυψαν επίσης τα πράγματα που θα έκαναν τη διαδικασία επιλογής εμπειριών διακοπών πιο εύκολη – και, το σημαντικότερο, θα βοηθούσαν να διασφαλίσουν ότι δεν θα έχουν ξανά τέτοια συναισθήματα.

  • Η απόκτηση σχέσης ποιότητας/τιμής ήρθε στην κορυφή (55%).
  • Σαφής τιμολόγηση (51%).
  • Κριτικές πελατών (36%).
  • Μεγάλη ποικιλία εμπειριών (36%).

Άλλα πράγματα που είναι σημαντικά για τους ταξιδιώτες περιλαμβάνουν τη γνώση της διάρκειας μιας δραστηριότητας (35%), τη γρήγορη και ασφαλή κράτηση (32%) και έναν ιστότοπο με όλες τις εκδρομές σε ένα μέρος (30%).