
Η έρευνα καταναλωτών της Aito διαπιστώνει ότι η εστίαση στη βιωσιμότητα των ταξιδιωτικών επιλογών πέφτει.
Μια έρευνα πελατών της Aito αποκάλυψε μια μικρή πτώση από έτος σε έτος στις ανησυχίες για τη βιωσιμότητα.
Από τις 12.000 απαντήσεις πελατών από 40 εταιρείες εντός της Aito, The Specialist Travel Association, συμπεριλαμβανομένων των χειριστών, των ταξιδιωτικών πρακτόρων και των τουριστικών επιτροπών, το 33% ανησυχούσε για το αποτύπωμα άνθρακα – μειωμένο από 37% ένα χρόνο πριν.
Συνολικά, το 28% των ερωτηθέντων σε μια έρευνα για τη 10η ετήσια έκθεση Travel Insights της ένωσης είπε ότι δεν λαμβάνουν υπόψη το αποτύπωμα άνθρακα του ταξιδιού τους όταν λαμβάνουν αποφάσεις για κρατήσεις.
Αλλά ο Roy Barker, διευθυντής της εταιρείας δεδομένων πελατών και πληροφοριών Spike, που διεξήγαγε την έρευνα για λογαριασμό του Aito, επεσήμανε: «Αυτό σημαίνει ότι το 70% το κάνει».
Διαπιστευτήρια βιωσιμότητας
Υπήρξε επίσης μια μικρή πτώση στο ποσοστό των ταξιδιωτών που θεώρησαν τη βιωσιμότητα μιας ταξιδιωτικής εταιρείας ή ενός προορισμού διακοπών ως σημαντική.
Λιγότεροι από τους μισούς (47%) δήλωσαν ότι θεωρούν πάντα ή συχνά τα διαπιστευτήρια βιωσιμότητας μιας εταιρείας ως «εξαιρετικής σημασίας», με το 48% να λέει το ίδιο για έναν προορισμό. Πριν από ένα χρόνο τα ποσοστά αυτά ήταν 54% και 52% αντίστοιχα.
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το 21% των ερωτηθέντων ποτέ ή σπάνια λαμβάνει υπόψη τα διαπιστευτήρια βιωσιμότητας μιας εταιρείας κατά την κράτηση.
Ομοίως, η ανησυχία των ταξιδιωτών για τη βοήθεια των τοπικών οικονομιών έχει μειωθεί από πέρυσι, με το 17% να εξετάζει σπάνια ή ποτέ αυτόν τον παράγοντα, σε σύγκριση με 12% πέρυσι. Ωστόσο, η έρευνα αποκάλυψε ότι το 75% των ανθρώπων πιστεύουν ότι τα ταξίδια είναι μια «δύναμη για το καλό».
Διακύμανση κράτησης
Παρόλα αυτά, ο Barker είπε ότι το αίσθημα των καταναλωτών σχετικά με τη βιωσιμότητα δεν φαίνεται να υποστηρίζεται όταν επρόκειτο να ληφθούν ταξιδιωτικές αποφάσεις.
«Αν και το 75% λέει ότι είναι μια δύναμη για το καλό, αυτό δεν φαίνεται να είναι βασικός μοχλός [των κρατήσεων για διακοπές] με βάση τα δεδομένα», είπε, προσθέτοντας: «Οι άνθρωποι γενικά δεν σκέφτονται: «Θέλω βιώσιμες διακοπές », αλλά σκέφτονται, «θέλω να πάω στο X και να κάνω το Y και αν μπορώ να το κάνω αυτό με βιώσιμο τρόπο, τότε είναι υπέροχο».
Οι χειριστές της Aito είπαν ότι η τιμή και ο προορισμός κατατάσσονται πάνω από τη βιωσιμότητα μεταξύ των πελατών, αλλά τα οικολογικά διαπιστευτήρια θα μπορούσαν να είναι ένας τρόπος να ξεχωρίσεις από τους ανταγωνιστές.
Ο διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Ramble Worldwide Jim Eite δήλωσε: «Η βιωσιμότητα είναι ένας τρόπος με τον οποίο οι εταιρείες μπορούν να διαφοροποιηθούν».
Η διευθύντρια του Journey Latin America Sarah Bradley είπε ότι οι πελάτες ήθελαν να μετριάσουν τον αντίκτυπο των ταξιδιών υποστηρίζοντας τους φυσικούς οικοτόπους, τις τοπικές επιχειρήσεις και τις κοινότητες.
«Η αντιστάθμιση του άνθρακα έρχεται πιο κάτω στη λίστα [προτεραιότητας]», είπε.