Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τα ξενοδοχεία με παροχές wellness είχαν αξιοσημείωτη άνοδο εσόδων το 2023, με τα κατηγορίας upper upscale να καταγράφουν κορυφαίες επιδόσεις.
Αυτό αποκαλύπτει η τελευταία έκθεση Wellness Real Estate Report της RLA Global σε συνεργασία με την P & L HotStats.
Η έκθεση προσδιορίζει τις μόνιμες τάσεις του κλάδου, σε ακίνητα Luxury, Upper Upscale και Upscale. Επικεντρώνεται στην ενσωμάτωση των αναγκών μακροζωίας στις επιλογές του τρόπου ζωής, στον αυξανόμενο αντίκτυπο της ευεξίας σε επώνυμες κατοικίες και στον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στις επιχειρήσεις φιλοξενίας.
Οπως υπογραμμίζει ο Michael Grove, διευθύνων σύμβουλος της P & L HotStats, «η ευεξία είναι σίγουρα μια προσδοκία επισκεπτών σε όλο τον κόσμο. Οι ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα σε παροχές wellness.
Οι επενδυτές πρέπει να είναι σε θέση να έχουν τη σωστή προσέγγιση για τη σωστή αγορά με το σωστό περιουσιακό στοιχείο».
Η εικόνα για τα ξενοδοχεία με παροχές wellness
- Απόδοση εσόδων: Τα luxury ξενοδοχεία με ολοκληρωμένες προσφορές ευεξίας ανέφεραν τα υψηλότερα συνολικά έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (TRevPAR), επιτυγχάνοντας τριπλάσιο TRevPAR από τα ξενοδοχεία upper upscale το 2023.
Ωστόσο, τα upper upscale ηγήθηκαν τόσο της μέσης ημερήσιας τιμής (ADR) όσο και της αύξησης του TRevPAR σε όλες τις κατηγορίες ευεξίας. - Επιχειρησιακές πληροφορίες: Οι μικρές ιδιοκτησίες ευεξίας -με κέρδη κάτω από 1 εκατομμύριο δολάρια ή το 10% των συνολικών εσόδων από δραστηριότητες wellness- παρουσίασαν μέση αύξηση 26% στο TRevPAR από το 2022, επιδεικνύοντας ευελιξία στη βελτιστοποίηση των λειτουργικών εξόδων.
- Τάσεις της αγοράς: Η αγορά ξενοδοχείων ευεξίας είναι περίπλοκη και οι επενδυτές θα πρέπει να εξετάσουν στρατηγικές για τη μεγιστοποίηση των αποδόσεων.
Σχετικά με την απόδοση πολυτελών, ανώτερων και πολυτελών ξενοδοχείων με ποικίλα επίπεδα ανέσεων ευεξίας, τα πολυτελή ακίνητα με σημαντικές προσφορές οδήγησαν σε έσοδα. Παρουσίασαν θετική ανάπτυξη TRevPAR από έτος σε έτος και ελαφρά μείωση της ADR.
Τα έσοδα από τρόφιμα και ποτά (F&B) ανά κατειλημμένο δωμάτιο αυξήθηκαν ελαφρά, κυρίως από πωλήσεις σε εστιατόρια.
Ωστόσο, τα έσοδα από ποτά και υπηρεσίες δωματίου μειώθηκαν σε μεγάλα και μικρά ξενοδοχεία ευεξίας, αντανακλώντας τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των πελατών για επιλογές που προσέχουν την υγεία και την αυξανόμενη δημοτικότητα των εφαρμογών παράδοσης φαγητού.