Οι τουριστικοί πράκτορες της Γερμανίας γνωρίζουν μια άνευ προηγουμένου αύξηση της ζήτησης, με ορισμένα ξενοδοχεία να έχουν ήδη κλείσει πλήρως.
Η Kerstin Heinen της Γερμανικής Ταξιδιωτικής Ένωσης (DRV) καταγράφει την ανοδική διάθεση για ταξίδια, δηλώνοντας: «Οι Γερμανοί είναι γεμάτοι ενθουσιασμό για ταξίδια φέτος. Παρά τις οικονομικές διακυμάνσεις, οι διακοπές έχουν ανακτήσει τη θέση τους ως πρώτης προτεραιότητας για τους Γερμανούς, σηματοδοτώντας μια σημαντική αλλαγή από τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς των τελευταίων ετών λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού».
Τα δύο τρίτα θέλουν να πάνε διακοπές
Μια πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από το ινστιτούτο έρευνας αγοράς Innofact για λογαριασμό της Norisbank διαπίστωσε ότι το 63,5% των Γερμανών σχεδιάζει ένα ταξίδι αναψυχής αυτό το καλοκαίρι. Αυτό είναι το υψηλότερο ποσοστό τα τελευταία πέντε χρόνια και ξεπερνά το 2019 πριν από την COVID-19.
Επιπλέον, η Tui, ο μεγαλύτερος ταξιδιωτικός όμιλος στον κόσμο, ανέφερε ότι το 60% του καλοκαιρινού τους προγράμματος είχε πλήρως κρατηθεί τον Μάιο.
Η DER Touristik, ένας άλλος σημαντικός παράγοντας στον ταξιδιωτικό κλάδο, ανέφερε επίσης μεγάλη ζήτηση για στοιχεία ταξιδιών και κρατήσεων: «Βλέπουμε ότι η ζήτηση συνεχίζει να αυξάνεται. Τα ταξίδια θα παραμείνουν προτεραιότητα το 2024.” Μετά την πτώχευση του ανταγωνιστή FTI στις αρχές Ιουνίου, και οι δύο τουριστικοί πράκτορες σχεδιάζουν να αυξήσουν τις ικανότητές τους για να φιλοξενήσουν περισσότερους ταξιδιώτες».
Η αγάπη για τη Μεσόγειο | Η Ελλάδα στο ταξιδιωτικό τους πλάνο
Ο ειδικός στον τουρισμό Torsten Kirstges από το Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Jade στο Wilhelmshaven σημείωσε ότι μετά τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς τα τελευταία χρόνια, οι παραθεριστές δείχνουν και πάλι ενδιαφέρον για μακρινούς προορισμούς. «Τα κλασικά τουριστικά σημεία γίνονται ξανά δημοφιλή. Ειδικά στην περιοχή της Μεσογείου, με την Ισπανία, την Ιταλία, την Τουρκία και την Ελλάδα να είναι οι πρωταρχικές επιλογές».
Τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων είναι και πάλι σε ζήτηση
Έχει σημειωθεί σημαντική αύξηση στα αεροπορικά ταξίδια από το 2022 και τώρα έχει επιστρέψει στα προ πανδημίας επίπεδα. Αυτή η αύξηση έχει παρατηρηθεί παρά τις υψηλότερες τιμές των εισιτηρίων. Πολλοί Γερμανοί ταξιδεύουν όχι μόνο στη Μεσόγειο αλλά και σε προορισμούς στην Ασία ή την Αμερική.
Το αυξημένο ενδιαφέρον για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων μπορεί να αποδοθεί σε πολλούς παράγοντες, όπως, για παράδειγμα, η επιθυμία για νέες εμπειρίες μετά από μια μακρά περίοδο ταξιδιωτικών περιορισμών, η διαθεσιμότητα εγκαταστάσεων εμβολιασμού και δοκιμών σε αυτούς τους προορισμούς και η αντίληψη αυτών. προορισμούς ως ασφαλείς και ασφαλείς για ταξίδια.
Υπάρχει πολύ έδαφος για να αναπληρωθεί το ταξίδι που χάθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ασιατικοί προορισμοί όπως οι Μαλδίβες, η Σρι Λάνκα, η Ταϊλάνδη, το Βιετνάμ και η Ινδονησία βλέπουν άνευ προηγουμένου ζήτηση από τους Γερμανούς, όπως και η Βόρεια Αμερική, ο Μαυρίκιος και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Οι παραθεριστές ξοδεύουν περισσότερα
Αυξάνονται τα έξοδα των γερμανών ταξιδιωτών για διακοπές. Σύμφωνα με ειδικούς, οι ταξιδιωτικές δαπάνες έχουν αυξηθεί κυρίως λόγω του πληθωρισμού. Ωστόσο, αυτό δεν μειώνει την επιθυμία για ταξίδια. Για τη διαχείριση του κόστους, οι άνθρωποι μπορούν να συντομεύσουν τα ταξίδια τους κατά μία ή δύο ημέρες ή να ξοδέψουν λιγότερα στις διακοπές τους.