Σύνταξη: tourismtoday.gr
Πιο φθηνές διακοπές θα κάνουν φέτος οι Γερμανοί το καλοκαίρι στην Ελλάδα. Οι τιμές σε πακέτα με κρατήσεις last minute τον Ιούνιο για αποδράσεις από τον Ιούλιο έως και τον Σεπτέμβριο μειώθηκαν από 9% έως 12% για Ρόδο, Κρήτη και Κω, σε σύγκριση με τις αντίστοιχες τον Απρίλιο του 2024.
Το HolidayCheck, ανέλυσε τις τιμές για οργανωμένες διακοπές από περισσότερους από 65 ταξιδιωτικούς πράκτορες, ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα και αποκαλύπτει πού μπορούν να απολαύσουν φθηνά τον ήλιο οι οι Γερμανοί τουρίστες.
Οι τιμές αφορούν πακέτο 1 εβδομάδας με πτήση, ξενοδοχείο, γεύματα και μεταφορά για 2 ενήλικες και 2 παιδιά σχολικής ηλικίας για ταξίδια μεταξύ 19 Ιουλίου-9 Σεπτεμβρίου.
- Σημαντικά μειωμένο είναι το κόστος σε 14 από τους 15 πιο δημοφιλείς προορισμούς οργανωμένων διακοπών των Γερμανών, με την μεγαλύτερη πτώση να καταγράφει το Λανζαρότε της Ισπανίας με -22%. Ακολουθούν τα παράλια της Τουρκίας (-15%), Φουερτεβεντούρα, Γκραν Κανάρια, Κω και Κρήτη (-12%).
- Η χαμηλότερη μέση τιμή κάτω των 3.500 ευρώ την εβδομάδα για μια οικογένεια με δύο ενήλικες και δύο παιδιά είναι διαθέσιμη σε Τυνησία και Αίγυπτο.
- Στα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα η χαμηλότερη τιμή για κρατήσεις τελευταίας στιγμής είναι στο αεροδρόμιο της Μάλαγα (-30%).
Ποιες είναι οι τιμές στα πακέτα σε Ελλάδα
- Το κόστος για ταξίδα σε Κω και Κρήτη είναι -12% (σε σύγκριση με τον Απρίλιο).
- Η μέση τιμή για Κω διαμορφώνεται σε 4.246 ευρώ (έναντι 4.847 ευρώ).
- Η μέση τιμή για Κρήτη είναι στα 4.202 ευρώ (έναντι 4.766 ευρώ).
- Στα πακέτα της Ρόδου το κόστος είναι στο -9% (σε σύγκριση με τον Απρίλιο).
- Η μέση τιμή για Κω διαμορφώνεται σε 4.422 ευρώ (έναντι 4.881 ευρώ).
Οι τιμές σε σχέση με την πτώχευση της FTI
Η Nina Hammer ταξιδιωτική εμπειρογνώμονας στο HolidayCheck, εξηγεί πως δεν μπορεί να αποδειχθεί με βεβαιότητα εάν η πτώση των τιμών είναι συνέπεια της χρεοκοπίας του FTI.
«Οι συνδέσεις είναι αρκετά περίπλοκες, όπως είπε. Αφενός, υπάρχει πλέον και πάλι ελεύθερη χωρητικότητα στην αγορά, η οποία πλέον πρέπει να πουληθεί φτηνά. Από την άλλη πλευρά, οι ικανότητες έχουν επίσης χαθεί λόγω της αφερεγγυότητας.
Ως πλατφόρμα σύγκρισης μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι αυτή τη στιγμή πολλοί πάροχοι προσπαθούν να κερδίσουν τους παραθεριστές με ειδικές προσφορές και εκπτώσεις».