Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το UEFA Euro 2024 δίνει ώθηση στην ταξιδιωτική βιομηχανία στη Γερμανία όχι μόνο με διεθνείς αφίξεις αλλά και εμπνέοντας τους Γερμανούς να εξερευνήσουν τη χώρα τους, όπως αποκαλύπτει μελέτη της Booking.com.

  • Το 66% πιστεύει ότι ο θετικός οικονομικός αντίκτυπος από την αύξηση του τουρισμού είναι το καλύτερο αποτέλεσμα από τη διεξαγωγή του UEFA Euro 2024 στη Γερμανία.
  • Το ποσοστό αυτό είναι ελαφρώς υψηλότερο (70%) μεταξύ εκείνων που ζουν σε μία από τις δέκα γερμανικές πόλεις υποδοχής.

Η χαρά του τουρνουά

  • Οι μισοί (50%) θεωρούν ότι η χαρά από την διασκέδαση σε μια ζώνη φιλάθλων ή σε δημόσια θέαση είναι το καλύτερο πράγμα.
  • Το 41% λέει ότι η γνωριμία με τους φιλάθλους από όλο τον κόσμο και την κουλτούρα τους είναι σημαντική.

Πώς το UEFA Euro 2024 ενισχύει τα ταξίδια

Μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις όπως το UEFA Euro 2024 δεν αποτελούν μόνο κινητήρια δύναμη για την οικονομία και τον τουρισμό- καθώς δείχνουν πόσο πολύ τα ταξίδια και ο αθλητισμός φέρνουν κοντά ανθρώπους από όλο τον κόσμο- αλλά ενισχύουν επίσης τις εγχώριες και διεθνείς αποδράσεις.

  • Σχεδόν το ένα τέταρτο των Γερμανών φιλάθλων (22%) δηλώνουν ότι το Euro 2024 θα τους εμπνεύσει να ταξιδέψουν σε χώρες από τις οποίες προέρχονται άλλοι φίλαθλοι και ομάδες.
  • Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα εμπνεύει σχεδόν το ένα τρίτο (32%) των Γερμανών να εξερευνήσει πιο προσεκτικά τη χώρα του.
  • Σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) θέλει να κάνει καλοκαιρινές διακοπές του ταξιδεύοντας σε έναν από τους αγώνες του Euro 2024.

Οι πιο δημοφιλείς πόλεις που θέλουν να επισκεφθούν

Σχεδόν 3 στους 4 (73%) θέλουν να επισκεφθούν μία από τις δέκα γερμανικές πόλεις που θα φιλοξενούσαν τους αγώνες, επιβεβαιώντας πώς η αγάπη και το πάθος των φιλάθλων μπορούν πραγματικά να εμπνεύσουν ταξιδιωτικές εμπειρίες. Οι πιο δημοφιλείς πόλεις που θα ήθελαν να επισκεφθούν είναι οι εξής:

  • Μόναχο (56%)
  • Αμβούργο (52%)
  • Βερολίνο (47%)

Γιατί θα επέλεγαν μια συγκεκριμένη πόλη

Σχετικά με το γιατί θα επέλεγαν μια συγκεκριμένη πόλη, η πίστη στην εθνική ομάδα της Γερμανίας έρχεται πρώτη.

Οι Γερμανοί (38%) θα ταξίδευαν σε έναν προορισμό που φιλοξενεί αγώνα της εθνικής ομάδας του μόνο αν είχε δώρο εισιτήρια εισιτήρια για έναν αγώνα, ενώ σχεδόν το ένα πέμπτο (18%) επιλέγει μια πόλη με μοναδικά αξιοθέατα.

Το τέλειο κατάλυμα για το UEFA Euro 2024

  • Η πλειονότητα (64%) δηλώνει ότι θα διάλεγε ξενοδοχείο.
  • Ξενώνα (20%) επιλέγουν οι ταξιδιώτες ηλικίας 18 έως 39 ετών που θέλουν να γνωρίσουν ομοϊδεάτες.

Όσον αφορά στην ιδανική τοποθεσία για διαμονή, η απόσταση με τα πόδια από το στάδιο βρίσκεται στην κορυφή της λίστας (43%).
Σχεδόν το ένα τρίτο (31%) προτιμά μια τοποθεσία κοντά σε αξιοθέατα, που συνδυάζει ιδανικά τα ταξίδια αναψυχής με την αγάπη για το ποδόσφαιρο.