Σύνταξη: tourismtoday.gr
Ο Lufthansa Group εξέδωσε νέα προειδοποίηση για κέρδη λόγω μιας «αρνητικής τάσης της αγοράς», η οποία επηρεάζει ιδιαίτερα τη λειτουργία της ναυαρχίδας της Lufthansa Airlines.
Ο όμιλος, στον οποίο ανήκουν επίσης οι Swiss, Austrian Airlines, Brussels Airlines και Eurowings, δήλωσε ότι είχε δει «μείωση των αποδόσεων που σχετίζεται με την αγορά» σε όλες τις παγκόσμιες περιοχές κατά το δεύτερο τρίμηνο, με την Ασία να έχει τη χειρότερη επίδοση.
Σε ανακοίνωση του, ανέφερε ότι τα κέρδη του προ φόρων και τόκων ήταν 686 εκατ. ευρώ κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2024 μειωμένα από κέρδη 1,1 δις ευρώ για την ίδια περίοδο πέρυσι.
Η Lufthansa Airlines γνώρισε το μεγαλύτερο πλήγμα με τα τριμηνιαία κέρδη της κάτω περίπου 300 εκατομμύρια ευρώ από 515 εκατομμύρια ευρώ το δεύτερο τρίμηνο του 2023 σε μόλις 213 εκατομμύρια ευρώ το ίδιο τρίμηνο φέτος.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η Lufthansa Airlines να μπει στο κόκκινο το πρώτο εξάμηνο του 2024 καθώς κατέγραψε ζημιές 427 εκατ. ευρώ, έναντι κερδών 149 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2023.
Ο αερομεταφορέας επλήγη και από απεργίες νωρίτερα φέτος, κάτι που του στοίχισε περίπου 450 εκατομμύρια ευρώ.
Παρόλο που αυτές οι διαφορές με τους εργαζόμενους έχουν πλέον διευθετηθεί σε μεγάλο βαθμό και ο όμιλος είπε ότι εγκαινίαζε ένα «πρόγραμμα ανάκαμψης» για τη Lufthansa Airlines.
Πρόσθεσε ότι «η Lufthansa Airlines επηρεάζεται ιδιαίτερα από τις προκλήσεις που θέτει η αρνητική τάση της αγοράς και από την αναποτελεσματικότητα στις πτητικές λειτουργίες της Lufthansa και της Cityline, επίσης λόγω της καθυστερημένης παράδοσης αεροσκαφών.
Γίνεται ολοένα και πιο δύσκολο για την Lufthansa Airlines να ξεπεράσει τα επίπεδα για ολόκληρο το έτος. Για να αντιμετωπιστεί αυτό, ξεκινά ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ανάκαμψης».
Τα κέρδη στους άλλους αερομεταφορείς του ομίλου αναμένεται να είναι «σε γενικές γραμμές στα επίπεδα του προηγούμενου έτους» το δεύτερο εξάμηνο του έτους.
Ως αποτέλεσμα των προβλημάτων της Lufthansa Airlines, η πρόβλεψη για τα κέρδη για ολόκληρο το 2024 από την προηγούμενη εκτίμηση των 2,2 δις ευρώ μειώνεται σε 1,4-1,8 δις ευρώ.
Με το τελικό κέρδος για το έτος «να εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την εξέλιξη των κερδών της Lufthansa Airlines και το παραδοσιακά σημαντικό τέταρτο τρίμηνο στη Lufthansa Cargo».
Ο όμιλος θα παράσχει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτές τις οικονομικές προοπτικές όταν δημοσιεύσει τα πλήρη αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου αργότερα αυτόν τον μήνα.