Σύνταξη: tourismtoday.gr

O τεράστιος όγκος επιλογών που προσφέρουν οι αεροπορικές εταιρείες μπερδεύει τους Βρετανούς ταξιδιώτες (58%), όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα του Travelport.

Ένα παρόμοιο ποσοστό (56%) λέει ότι οι προσφορές αερομεταφορέων είναι πιο δύσκολο να κατανοηθούν τώρα από ό,τι πριν από μια δεκαετία.

Ωστόσο, αυτό το μπέρδεμα δημιουργεί ευκαιρίες για την εξειδίκευση ταξιδιωτικών πρακτόρων. Το 63% πιστεύει ότι οι αεροπορικές εταιρείες δεν δίνουν προτεραιότητα στον πελάτη όταν πρόκειται για θέματα εξυπηρέτησης, όπως οι ακυρώσεις σε πτήσεις.

Περίπλοκη η αναζήτηση και η κράτηση ταξιδιών

Σύμφωνα με την έρευνα η αναζήτηση και η κράτηση ταξιδιών απευθείας από τουριστικούς παρόχους έχει γίνει πιο χρονοβόρα και περίπλοκη από ποτέ.

  • Το 61% πιστεύει επίσης ότι υπάρχουν περισσότερες ποινές τώρα στην αλλαγή πτήσης από ό,τι πριν από 10 χρόνια.
  • Το 66% να λέει ότι υπάρχουν πάρα πολλά κρυφά τέλη.
  • Σχεδόν τα τρία τέταρτα (71%) αισθάνονται μερικές φορές ανήσυχοι για το αν πέτυχαν την καλύτερη προσφορά μετά την κράτηση.
  • Tο 42% πιστεύει ότι οι προσφορές αεροπορικών εταιρειών έχουν γίνει «λιγότερο κατάλληλες» με την πάροδο του χρόνου για την ικανοποίηση των προσωπικών τους προτιμήσεων.
  • Οι περισσότεροι (80%) συμφωνούν ότι η σύγκριση των ναύλων από διαφορετικούς αερομεταφορείς είναι πολύ χρονοβόρα.
  • Περισσότερα από τα δύο τρίτα (69%) λένε ότι οι πληροφορίες είναι συχνά περιορισμένες σε ορισμένους ιστότοπους κρατήσεων αεροπορικών εταιρειών.

Χρόνος αναζήτησης πριν από την κράτηση

  • Όταν πρόκειται για αγορές για όλα τα στοιχεία του ταξιδιού του, το 60% αφιερώνει κατά μέσο όρο μία έως τέσσερις ώρες.
  • Πάνω από το ένα τρίτο (36%) αφιερώνει περισσότερες από πέντε ώρες αναζητώντας και συγκρίνοντας επιλογές πριν από την κράτηση.
  • Το 88% προτιμά να βλέπει όλες τις επιλογές πτήσεων και τους ναύλους σε μία οθόνη.
  • Το 54% χρησιμοποειί συχνά έναν ιστότοπο σύγκρισης για πληροφορίες πριν αγοράσει εισιτήριο.

Πώς κάνουν κράτηση Millennials και ταξιδιώτες της Gen X

  • Η πλειονότητα των Millennials (70%) και της Gen X (64%) συχνά χρησιμοποιεί διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (OTA) για κράτηση, αναφέροντας τη διαφάνεια επιλογής και τιμής ως κύριους λόγους.
  • Οι ταξιδιώτες αναζητούν την τεχνητή νοημοσύνη για να παρέχουν περισσότερα από ένα απλό chatbot. Οι εταιρείες θα βασίζονται όλο και περισσότερο στους τεχνολογικούς συνεργάτες τους για την εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης και της μηχανικής μάθησης με δημιουργικούς τρόπους.
  • Οι πιο σημαντικοί παράγοντες σύγκρισης στην κράτηση για πτήσεις είναι το όριο αποσκευών (63%), οι πολιτικές ακύρωσης και αλλαγής (50%) και η επιλογή θέσεων (50%).