Σε έναν ολοένα και πιο ανταγωνιστικό κλάδο, αυτόν της φιλοξενίας, η παροχή εξατομικευμένων εμπειριών των επισκεπτών είναι κομβικής σημασίας για να λάβει ένα ξενοδοχείο θετικές κριτικές και να ξεχωρίσει.

Η Booking.com σε πρόσφατη έρευνα, ζήτησε από 32.300 ταξιδιώτες από 32 αγορές να πουν τι ήταν αυτό που τους παρακίνησε περισσότερο για να προτείνουν κάποιο συγκεκριμένο ξενοδοχείο.

Οι απαντήσεις αποκαλύπτουν τι επηρέασε τα σχόλιά τους:

 

Καλή σχέση ποιότητας-τιμής

Η σχέση ποιότητας-τιμής ήταν η πιο σημαντική παράμετρος για τη σύσταση ενός καταλύματος, με ένα 55% των ψήφων παγκοσμίως. Κατά τη σύγκριση των απαντήσεων μεταξύ διαφορετικών ηλικιακών κατηγοριών, οι επισκέπτες που ανήκουν στη γενιά των λεγόμενων «baby boomer» επηρεάζονται περισσότερο από τη σχέση ποιότητας-τιμής. Για τη γενιά των millennial, αυτό δεν αποτελεί τόσο καθοριστικό κριτήριο για την αξιολόγηση των ξενοδοχείων που έχουν επισκεφτεί.

Για να καταλάβετε εάν προσφέρετε καλή σχέση ποιότητας-τιμής πρέπει να λάβετε υπόψη διάφορους παράγοντες όπως η τιμή, η ποιότητα των υπηρεσιών και η αξία των επισκεπτών. Πραγματοποιήστε συγκρίσεις κόστους με γειτονικά καταλύματα και σκεφτείτε σε ποιες αγορές στοχεύετε. Η προσεγμένη εξυπηρέτηση και οι καθαρές, λειτουργικές εγκαταστάσεις μπορούν επίσης να συμβάλλουν στην αίσθηση των επισκεπτών ότι επένδυσαν σωστά τα χρήματά τους.

Έμφαση στην τοποθεσία του ξενοδοχείου σας

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η τοποθεσία (54%) έρχεται δεύτερη μετά τη σχέση ποιότητας-τιμής όσον αφορά τους λόγους σύστασης κάποιου καταλύματος, ωστόσο στη Λατινική Αμερική ξεχωρίζει ως η πιο πιθανή παράμετρος που επηρεάζει τις προτάσεις των επισκεπτών.

Υπάρχουν μερικοί απλοί τρόποι για να μεγιστοποιήσετε την αξία της τοποθεσίας σας, αυξάνοντας, στη συνέχεια, τις πιθανότητες να λάβει το κατάλυμά σας συστάσεις από επισκέπτες. Η διαφήμιση όσων προσφέρονται στο ξενοδοχείο σας βοηθά τους επισκέπτες σας να σχεδιάσουν το δρομολόγιό τους και να αξιοποιήσουν στο έπακρο το ταξίδι τους. Ως ντόπιος, γνωρίζετε καλύτερα την περιοχή σας, οπότε φροντίστε να ενημερώσετε τους επισκέπτες για κοντινά σημεία ξεχωριστού ενδιαφέροντος και εστιατόρια, καθώς και για τυχόν εκδηλώσεις και φεστιβάλ που πραγματοποιούνται σε συγκεκριμένες περιόδους του χρόνου. Τέλος, είναι πολύ σημαντικό να παρέχετε στους επισκέπτες ξεκάθαρες και σαφείς οδηγίες για να βρίσκουν το κατάλυμά σας, για να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες τους και να αποφευχθεί τυχόν σύγχυση και, ενδεχομένως, αρνητικά σχόλια.

Αξέχαστες γαστρονομικές εμπειρίες

Λίγο λιγότεροι από τους μισούς (42%) ταξιδιώτες που διέμειναν σε ξενοδοχεία δηλώνουν ότι οι καλές επιλογές φαγητού και ποτού θα αποτελούσαν κίνητρο για να κάνουν συστάσεις σε άλλους επισκέπτες. Αυτή η πτυχή είναι ιδιαίτερα σημαντική για όσους κάνουν κράτηση από ασιατικές αγορές, με το 44% των ταξιδιωτών από την Ασία, το υψηλότερο ποσοστό σε οποιαδήποτε περιοχή, να δηλώνουν ότι είναι πιθανό μια γαστριμαργική εμπειρία να αποτελεί μέρος του ταξιδιού τους.

Η παροχή ελκυστικού φαγητού και ποτού στο εστιατόριο του ξενοδοχείου σας, καθώς και πρόσβαση σε πλήρως εφοδιασμένα μίνι μπαρ, μπορούν να κάνουν πολύ καλή εντύπωση στους επισκέπτες σας. Επιπροσθέτως, το έμπειρο και φιλικό προσωπικό αποτελεί βασικό συστατικό για να αποσπάσετε θετικά σχόλια. Η υπηρεσία δωματίου παίζει επίσης πολύτιμο ρόλο, όσον αφορά τη διευκόλυνση και την ικανοποίηση των επισκεπτών.

Ανέσεις στα υπνοδωμάτια

Η ποιότητα των δωματίων συγκεντρώνει το 32% των ψήφων παγκοσμίως, υπογραμμίζοντας τις προσδοκίες για καλά εξοπλισμένα και συντηρημένα υπνοδωμάτια.

Για να αποφύγετε τυχόν παρεξηγήσεις, να είστε σαφείς σχετικά με τον τύπο δωματίου για τον οποίον έχει γίνει κράτηση, καθώς και τις παροχές που περιλαμβάνονται. Εάν δεν είστε πλήρεις, μια δωρεάν αναβάθμιση δωματίου είναι σίγουρο ότι θα επιδράσει πολύ θετικά στη διάθεση των επισκεπτών σας. Ίσως το πιο σημαντικό από όλα είναι να δίνετε προτεραιότητα στην καθαριότητα: χωρίς αυτήν, κινδυνεύετε να λάβετε αρνητικά σχόλια και να χάσετε συστάσεις επισκεπτών.

Ευχαριστήστε τους επισκέπτες σας με προσεγμένες παροχές

Οι παροχές (29%) είναι ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που παροτρύνει τους ταξιδιώτες να προτείνουν κάποιο κατάλυμα. Συγκεκριμένα, οι Πορτογάλοι και οι Νοτιοκορεάτες ταξιδιώτες επηρεάζονται πολύ περισσότερο από τις ανέσεις ενός ξενοδοχείου όταν πρόκειται να κάνουν συστάσεις σε άλλους επισκέπτες..

Στην κορυφαία θέση για τις πιο πολύτιμες ανέσεις ξενοδοχείου το 2024 βρίσκεται ο κλιματισμός. Η διατήρηση μιας θερμοκρασίας που θα κάνει τους επισκέπτες σας να αισθάνονται άνετα, τόσο στους κοινόχρηστους χώρους του καταλύματός σας, όσο και στα δωμάτια, είναι πολύ σημαντική. Η έρευνά μας δείχνει ότι στις άλλες ανέσεις υψηλού επιπέδου περιλαμβάνονται η εστίαση, το 24ωρο check-in και η συνδεσιμότητα συσκευών.

Εξυπηρέτηση πελατών

Στην έκτη θέση βρίσκεται η εξυπηρέτηση πελατών, ένας αξιοσημείωτος παράγοντας που παρακινεί τους επισκέπτες να προτείνουν κάποιο ξενοδοχείο σε άλλους. Βρίσκεται ψηλά στις προτιμήσεις επισκεπτών από την Αργεντινή και την Κολομβία.

Η εξυπηρέτηση πελατών σε επίπεδο που ξεπερνά τις προσδοκίες τους είναι θεμελιώδης για μια αξέχαστη διαμονή στο ξενοδοχείο. Αν σημειώνετε επετείους ή γενέθλια, δίνετε συμβουλές για τα καλύτερα μέρη για φαγητό έξω και αφήνετε δώρα στο δωμάτιο, αφήνετε μια πολύ θετική εντύπωση. Η δημιουργία εμπειριών που οι επισκέπτες θα είναι πρόθυμοι να μοιραστούν με άλλους δεν χρειάζεται ούτε να είναι χρονοβόρα ούτε να κοστίζει μια περιουσία.

Αυξήστε τις πιθανότητές σας για θετικά σχόλια

Μπορείτε να αυξήσετε τις συστάσεις επισκεπτών, παρέχοντας άριστης ποιότητας εξυπηρέτηση και αξέχαστες εμπειρίες που καθιστούν το κατάλυμά σας ελκυστική πρόταση. Βασικό ρόλο στην αύξηση των συστάσεων παίζουν, επίσης, παράγοντες όπως το να ενθαρρύνετε τον θετικό σχολιασμό και να δημιουργείτε αυθεντικές σχέσεις με τους επισκέπτες σας. Μάθετε από αυτά τα δεδομένα ταξιδιωτών, για να μεγιστοποιήσετε τις πιθανότητες επιτυχίας σας.

*Η έρευνα ζητήθηκε από την Booking.com και πραγματοποιήθηκε ανεξάρτητα σε δείγμα ενηλίκων που έκαναν κάποιο ταξίδι τους τελευταίους 12 μήνες και σχεδιάζουν άλλο ένα το 2024. Το δείγμα περιελάμβανε 32.300 ερωτηθέντες από 32 αγορές. Οι ερωτηθέντες ολοκλήρωσαν μια διαδικτυακή έρευνα τον Ιανουάριο ή τον Φεβρουάριο του 2024.