Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η Wizz Air αναμένει να επιστρέψει στην αύξηση της χωρητικότητας το 2026, μετά από μια βουτιά στα τριμηνιαία κέρδη εν μέσω συνεχιζόμενων προβλημάτων σε κινητήρες αεροσκαφών της.
Ο low cost ουγγρικός αερομεταφορέας αναγκάστηκε να καθηλώσει 46 αεροπλάνα του στόλου της Airbus το τελευταίο τρίμηνο, λόγω ανάγκης διεξαγωγής επιθεωρήσεων στους κινητήρες Pratt & Whitney GTF.
Τα καθαρά κέρδη για το τρίμηνο έως τον Ιούνιο μειώθηκαν 98% σε ετήσια βάση σε μόλις 1,2 εκατ. ευρώ, παρά το γεγονός ότι οι μεταφορές επιβατών παρέμειναν στατικές από έτος σε έτος στα 15,3 εκατ. ευρώ. Τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 1,8% στα 1,2 δις ευρώ.
Ο Jozsef Varadi, διευθύνων σύμβουλος δήλωσε ότι «η απόδοση μας αυτό το τρίμηνο καταδεικνύει την ανθεκτικότητα του επιχειρηματικού μοντέλου εξαιρετικά χαμηλού κόστους της Wizz Air.
Παρά το ανταγωνιστικό τοπίο και τις συνεχιζόμενες προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας, η στρατηγική μας εστίαση στην παροχή των χαμηλότερων ναύλων, στη βελτίωση του δικτύου δρομολογίων μας και στη διατήρηση της υψηλής λειτουργικής αποτελεσματικότητας έχει αποφέρει αποτελέσματα.
Τα καλά τεκμηριωμένα ζητήματα που σχετίζονται με τους κινητήρες GTF της Pratt & Whitney οδήγησαν στη προσάραξη κατά μέσο όρο 46 αεροσκαφών neo κατά τη διάρκεια του τριμήνου».
Σχετικά με τη χωρητικότητα πρόσθεσε ότι αυτή «σταθεροποιείται και εστιάζουμε στην περαιτέρω βελτιστοποίηση των εργασιών μας. Δίνουμε έμφαση στις πιο κερδοφόρες βάσεις μας και στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας.
Παραμένουμε αισιόδοξοι για τις προοπτικές ζήτησης, καθώς τόσο τα εισιτήρια όσο και τα βοηθητικά RASK (έσοδα ανά διαθέσιμο χιλιόμετρο θέσεων) αναμένεται να αυξηθούν από έτος σε έτος, ενώ ο συντελεστής φορτίου διατηρείται πάνω από 90%.
Παραμένουμε σε τροχιά επιστροφής στην ετήσια αύξηση της χωρητικότητας το 2026, που θα υποστηρίζεται από τον αγωγό παραδόσεων της Airbus».