Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τα ομαδικά και επαγγελματικά ταξίδια ενίσχυσαν τις κρατήσεις σε Hyatt Hotels, το δεύτερο τρίμηνο του 2024.

  • Η εταιρεία με έδρα τις ΗΠΑ πέτυχε έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) 149,31 δολάρια το δεύτερο τρίμηνο, που ήταν αύξηση 4,7% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
  • Η πληρότητα κινήθηκε ανοδικά 2,4 ποσοστιαίες μονάδες στο 72,9% το τρίμηνο, ενώ η μέση ημερήσια τιμή (ADR) αυξήθηκε 1,1% στα 204,73 δολάρια.

Η απόδοση στα ξενοδοχεία σε Ευρώπη

  • Στην Ευρώπη, τα ξενοδοχεία της Hyatt είχαν ακόμη πιο ισχυρή απόδοση με την ADR στο +3,6% από έτος σε έτος στα 253,08 δολάρια.
  • Το RevPAR εκτινάχθηκε 10,5% στα 188,09 δολάρια και η πληρότητα αυξήθηκε 4,6 μονάδες στο 74,3% την ίδια περίοδο.

Η Hyatt είπε ότι τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου «αντανακλούν τις ισχυρές επιδόσεις στα επαγγελματικά, μεταβατικά και ομαδικά ταξίδια», ιδιαίτερα στις ΗΠΑ.

«Τα ταξίδια εντός της Ευρώπης παραμένουν ισχυρά λόγω των εισερχόμενων τουριστών από τις ΗΠΑ και των μεγάλων εκδηλώσεων», πρόσθεσε η εταιρεία.

Τα έσοδα της Hyatt για το τρίμηνο ήταν σταθερά σε ετήσια βάση στα 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν από 68 εκατομμύρια δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του 2023 σε 359 εκατομμύρια δολάρια φέτος, κυρίως λόγω των εσόδων από την πώληση ακινήτων.

Το Park Hyatt Zurich στην Ελβετία, καθώς και το Hyatt Regency San Antonio Riverwalk και το Hyatt Regency Green Bay στις ΗΠΑ πουλήθηκαν όλα κατά τη διάρκεια του τριμήνου.