Η GIATA ανακοινώνει μια στρατηγική συνεργασία με την Ratehawk. Το εργαλείο κρατήσεων της Ratehawk για επαγγελματίες του ταξιδιού παρέχει πληροφορίες για περισσότερα από 2,6 εκατομμύρια ξενοδοχεία. Αυτή η συνεργασία θα βελτιώσει σημαντικά την ακρίβεια της λύσης χαρτογράφησης δεδομένων ξενοδοχείων της GIATA, MultiCodes.

Το GIATA MultiCodes, το οποίο κατέχει τη μεγαλύτερη βάση δεδομένων στον κόσμο, είναι μια λύση χαρτογράφησης που έχει σχεδιαστεί για να αντιμετωπίσει την ασυνέπεια των δεδομένων στον ταξιδιωτικό κλάδο, παρέχοντας έναν ενοποιημένο κωδικό για κάθε ιδιοκτησία ξενοδοχείου.

Η RateHawk θα συστήσει την GIATA ως τον προτιμώμενο πάροχο χαρτογράφησης και θα χρησιμεύσει ως βασικός προμηθευτής ξενοδοχειακών δεδομένων για το GIATA MultiCodes, διασφαλίζοντας απρόσκοπτη ενοποίηση σε πλατφόρμες και ενισχύοντας την αξιοπιστία των δεδομένων για ταξιδιωτικά γραφεία, tour operators και διαδικτυακές πλατφόρμες κρατήσεων.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε με την Ratehawk, ηγέτη στις κρατήσεις και τη διανομή ταξιδιών», δήλωσε ο Rainer Schäfer, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων της GIATA . “Αυτή η συνεργασία θα μας επιτρέψει να βελτιώσουμε την ακρίβεια και το βάθος της λύσης χαρτογράφησης MultiCodes, παρέχοντας στους πελάτες μας το υψηλότερο επίπεδο ακρίβειας δεδομένων.”

Ο Christopher Jallah, Επικεφαλής Διανομής API της RateHawk , σχολίασε: “Στην RateHawk, δεσμευόμαστε να προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία καταναλωτή στους συνεργάτες μας. Ως μακροχρόνιος προμηθευτής της GIATA, εκτιμούμε την αφοσίωσή τους στην επιμέλεια του περιεχομένου των ξενοδοχείων και τα υψηλά πρότυπα για αποτελεσματικές λύσεις χαρτογράφησης. Η εμβάθυνση της συνεργασίας μας θα βελτιώσει την ποιότητα του περιεχομένου μας και θα απλοποιήσει τις αλληλεπιδράσεις μας με τους συνεργάτες API.

Αυτή η στρατηγική συνεργασία πρόκειται να αποφέρει σημαντικά οφέλη και στις δύο εταιρείες, καθώς και στον ευρύτερο ταξιδιωτικό κλάδο. Συνδυάζοντας την τεχνογνωσία της GIATA στη χαρτογράφηση δεδομένων με την εκτενή βάση δεδομένων ξενοδοχείων της Ratehawk, η συνεργασία θα έχει ως αποτέλεσμα πιο ακριβή δεδομένα ξενοδοχείων, μειώνοντας τα σφάλματα κρατήσεων και βελτιώνοντας την ικανοποίηση των χρηστών για τους πελάτες και των δύο εταιρειών.

Τα ταξιδιωτικά γραφεία, τουριστικοί πράκτορες και διαδικτυακές πλατφόρμες κρατήσεων θα έχουν απρόσκοπτη ενοποίηση και βελτιωμένη αξιοπιστία δεδομένων.