Οι Βρετανοί αισθάνονται πιο σίγουροι για το ταξίδι στο εξωτερικό από ό,τι πέρυσι, σύμφωνα με νέα έρευνα από την Ένωση Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων (ABTA) .

Ο Δείκτης Travel Confidence Index της ένωσης, που επιστρέφει για δεύτερη χρονιά, αποκαλύπτει βαθμολογία 47 για τον πληθυσμό του Ηνωμένου Βασιλείου συνολικά, αυξημένο κατά έξι μονάδες σε σύγκριση με πέρυσι.

Όσοι έκαναν κράτηση με έναν επαγγελματία ταξιδιού παραμένουν πολύ σίγουροι στο 72 και όσοι έκαναν οργανωμένες διακοπές το περασμένο έτος επέστρεψαν ακόμη υψηλότερη βαθμολογία 74 (από 70 πέρυσι).

Οι οικογένειες (62) και οι ηλικίες 25-34 (60) εξακολουθούν να έχουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και όλες οι ηλικιακές ομάδες ηλικίας κάτω των 64 ετών και κάτω απέδωσαν πιο θετικές βαθμολογίες φέτος.

Η μεγαλύτερη αύξηση της εμπιστοσύνης από έτος σε έτος σημειώθηκε μεταξύ των ατόμων ηλικίας 45-54 ετών (από 34 σε 50).

Η μόνη ηλικιακή ομάδα που έχει χάσει την αυτοπεποίθησή της για τα ταξίδια είναι η ηλικία των 65+, με βαθμολογία 26, από 33 πέρυσι.

Ο Δείκτης Travel Confidence Index, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά τον Οκτώβριο του 2023, είναι ένα μέτρο των επιπέδων εμπιστοσύνης της χώρας, το οποίο παρακολουθεί τις αλλαγές μεταξύ διαφορετικών ηλικιακών ομάδων ή ορισμένων τύπων ταξιδιωτών.

Η παροχή βοήθειας στους πελάτες να αποκτήσουν τα σωστά έγγραφα για ταξίδια – όπως ένα έγκυρο διαβατήριο ή βίζα – συνεχίζει να είναι ο πιο σημαντικός τομέας για τις ταξιδιωτικές εταιρείες, με αυτό το χαρακτηρισμό «ουσιώδες» από το 71% των ερωτηθέντων.

Οι περιοχές με τη μεγαλύτερη αύξηση από έτος σε έτος ήταν σε θέση να επιστρέψουν στο σπίτι εάν η ταξιδιωτική τους εταιρεία καταρρεύσει (απαραίτητο κατά 58%), τα καλά πρότυπα υγείας και ασφάλειας στο κατάλυμά τους (απαραίτητα κατά 48%) και το φιλόξενο και ασφαλές περιβάλλον στις διακοπές (απαραίτητο κατά 46%) – υπογραμμίζοντας τη σημασία της καθησυχασμού των πελατών σε αυτά τα σημεία κατά τη διαδικασία κράτησης ή μέσω της δραστηριότητας μάρκετινγκ.

Η κράτηση με ένα μέλος της Abta παρείχε το ίδιο επίπεδο διαβεβαίωσης με πέρυσι (το 41% ​​των ερωτηθέντων το βαθμολογούσε ως απαραίτητο).

Ο Graeme Buck, διευθυντής επικοινωνίας της Abta, δήλωσε: «Με τον Δείκτη Ταξιδιωτικής Εμπιστοσύνης να διανύει το δεύτερο έτος του, αυτή είναι η πρώτη μας ευκαιρία να συγκρίνουμε δεδομένα και να αρχίσουμε να εντοπίζουμε τυχόν τάσεις ή αλλαγές στο συναίσθημα.

«Είναι πραγματικά ενθαρρυντικό να βλέπουμε ότι η συνολική αυτοπεποίθηση του έθνους στα ταξίδια είναι αυξημένη – και αυξάνεται σημαντικά μεταξύ ορισμένων ομάδων.

«Είναι επίσης υπέροχο να βλέπεις ότι η κράτηση με έναν επαγγελματία ταξιδιού συνεχίζει να καλλιεργεί τόσο υψηλά επίπεδα εμπιστοσύνης.

«Ωστόσο, είναι ελαφρώς ανησυχητικό να βλέπουμε την πτώση της εμπιστοσύνης μεταξύ των άνω των 65 ετών, οι οποίοι παραδοσιακά είχαν πολύ έντονο ενδιαφέρον για τα ταξίδια και αποτελούν μεγάλη πελατειακή βάση για τα μέλη μας.

«Η έρευνά μας δείχνει ότι έχουν γίνει ολοένα και πιο απεχθής τον κίνδυνο και τους καθησυχάζει σημαντικά η ταξιδιωτική ασφάλιση, οι προστασίες κατά της αφερεγγυότητας εταιρειών και οι κρατήσεις με ένα μέλος της Abta – επομένως οι επιχειρήσεις που στοχεύουν σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα θα πρέπει να φροντίζουν να ευαισθητοποιούν αυτά τα σημεία στις αλληλεπιδράσεις τους με πελάτες .»

Ο Δείκτης Travel Confidence θα είναι μέρος της έκθεσης Abta’s Holiday Habits 2024-25, η οποία θα δημοσιευθεί κατά τη διάρκεια του ταξιδιωτικού συνεδρίου του 2024 στην Ελλάδα (7-9 Οκτωβρίου).

Τα στατιστικά στοιχεία προέρχονται από την ετήσια έρευνα για τις συνήθειες διακοπών της Abta, που διεξάγεται κάθε καλοκαίρι από το The Nursery Research and Planning, με ένα εθνικά αντιπροσωπευτικό δείγμα 2.000 ενηλίκων στο Ηνωμένο Βασίλειο.