Πριν λίγη ώρα εντοπίστηκαν κομμάτια από τα συντρίμμια του μοιραίου Airbus A320 της Egyptair , που είχε χαθεί σήμερα τις πρώτες πρωινές ώρες από τα ραντάρ.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ , δύο μεγάλα πορτοκαλί κομμάτια, τα οποία κατά πάσα πιθανότητα ανήκουν στην άτρακτο του μοιραίου Airbus A320, εντοπίστηκαν σε θαλάσσια περιοχή σε απόσταση 230 ναυτικών μιλίων νοτιοδυτικά της Κρήτης.

«Σύμφωνα με πληροφορίες, δύο αντικείμενα πορτοκαλί χρώματος εντοπίσθηκαν σε απόσταση 200- 230 μιλίων νοτιοανατολικά της Κρήτης, εντός του FIR της Αιγύπτου, από αιγυπτιακό αεροσκάφος που συμμετέχει στις έρευνες για τον εντοπισμό του αεροσκάφους των των αιγυπτιακών αερογραμμών», έγραφε το επείγον τηλεγράφημα του Πρακτορείου.

Τα συντρίμμια εντοπίζονται 100 ναυτικά μίλια δυτικότερα από το σημείο, όπου η πτήση MS804 είχε δώσει το τελευταίο στίγμα.

Ακόμη,η ΕΡΤ μετέδωσε λίγο νωρίτερα πως φαίνεται να είχαν λάβει και ο Θάλαμος Επιχειρήσεων του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, όπως και το Λιμενικό Σώμα αλλά και η Ελληνική Ακτοφυλακή.

Τα δύο μεγάλα τμήματα εντοπίστηκαν από σκάφος τύπου C-295 της αιγυπτιακής Πολεμικής Αεροπορίας. Το πρώτο κομμάτι είναι μακρόστενο και το δεύτερο έχει παραλληλόγραμμο σχήμα, σύμφωνα με την ΕΡΤ και ανήκουν κατά πάσα πιθανότητα στο τμήμα σωστικών μέσων του Airbus.

Το χρονικό της μοιραίας πτήσης:

Η πτήση MSR 804, A320 των Αιγυπτιακών αερογραμμών,  που εκτελούσε το δρομολόγιο Παρίσι – Κάιρο εισήλθε στο FIR Αθηνών στις 02:24 πμ τοπική ώρα. Αναγνωρίσθηκε και εξουσιοδοτήθηκε από τον αρμόδιο Ελεγκτή Εναερίου Κυκλοφορίας, για την πορεία της πτήσης του.

Στις 02:48 πμ μεταβιβάζεται στον επόμενο τομέα Ελέγχου  και εξουσιοδοτείται από τον αρμόδιο ελεγκτή, για το σημείο εξόδου από τοFIR Αθηνών. Ο πιλότος ήταν ευδιάθετος και ευχαρίστησε στα Ελληνικά.

Στις 03:27 πμ το Κέντρο Ελέγχου Περιοχής  Αθηνών προσπάθησε να επικοινωνήσει με το αεροσκάφος για μεταβίβαση επικοινωνίας και ελέγχου από το FIR Αθηνών στο  FIR Καΐρου.

Παρά τις επανειλημμένες κλήσεις το αεροσκάφος δεν ανταποκρίθηκε, οπότε ο ελεγκτής εναερίου κυκλοφορίας κάλεσε στην συχνότητα κινδύνου χωρίς απόκριση από την πλευρά του αεροσκάφους.

Στις 03:29 βρίσκεται πάνω στο σημείο εξόδου.

Στις 03:29:40 πμ χάνεται το στίγμα του αεροσκάφους από τοnραντάρ περίπου 7 ΝΜ νότια/νοτιοανατολικά από το σημείο ΚUMBI, εντός του FIR Καΐρου.

Άμεσα ζητήθηκε η συνδρομή των ραντάρ της Πολεμικής Αεροπορίας για πιθανό εντοπισμό στόχου, χωρίς αποτέλεσμα.

Στις 03:45 πμ ενεργοποιήθηκαν οι διαδικασίες έρευνας και διάσωσης μέσω ΕΚΣΕΔ, ΕΚΑΕ και ΚΕΝΑ, με παράλληλη ενημέρωση του  Κέντρου Ελέγχου Περιοχής Καΐρου.