«Έκρηξη» νέων πελατών καταγράφουν τα μέλη της Advantage Travel Partnership για επαγγελματικά ταξίδια κατά τη διάρκεια του 2024, σύμφωνα με ενημέρωση από την κοινοπραξία που εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η Advantage, η οποία κατατάσσεται ως το τρίτο μεγαλύτερο δίκτυο TMC στην Ευρώπη, δήλωσε ότι το 69% των εταιρικών ταξιδιωτικών μελών της έχουν κερδίσει περισσότερες νέες επιχειρήσεις φέτος από ό,τι το 2023.

Το ένα τρίτο των μελών του τμήματος Global Business Travel της Advantage δήλωσε επίσης ότι αναμένουν από τις εταιρείες να ξοδέψουν περισσότερα για επαγγελματικά ταξίδια το 2025 από ό,τι το 2024.

Η διευθύνουσα σύμβουλος της Advantage, Julia Lo Bue-Said, δήλωσε: «Δεδομένης της αύξησης των νέων πελατών που βλέπουν οι συνεργάτες μας στα ταξιδιωτικά πρακτορεία σε ταξίδια αναψυχής και επαγγελματικά ταξίδια, αναμένουμε μια πραγματικά δυνατή χρονιά για ταξίδια το 2025».

Παράλληλα ανέφερε ότι αυτό οφείλεται στις αλλαγές στα πρότυπα κρατήσεων για τις καμπίνες αεροπορικών εταιρειών, καθώς οι ταξιδιώτες προσπαθούν να κάνουν πιο βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές όταν πετούν για επαγγελματικούς λόγους.

«Βλέπουμε ανάπτυξη σε premium οικονομική και οικονομική θέση», δήλωσε ο Caulfield-Smith. «Οι νεότεροι ταξιδιώτες θέλουν να ταξιδεύουν οικονομικά και επίσης κάνουν κράτηση εκ των προτέρων. Θέλουν να κάνουν συνειδητές επιλογές και να βεβαιωθούν ότι έχουν θετικό αντίκτυπο».

Ευελιξία στις ταξιδιωτικές πολιτικές των εταιρειών

Ο Caulfield-Smith, διευθύνων σύμβουλος παγκόσμιων επαγγελματικών ταξιδιών είπε ότι ορισμένα από τα εταιρικά ταξιδιωτικά μέλη της Advantage βλέπουν επίσης περισσότερους πελάτες να ζητούν μεγαλύτερη ευελιξία στις ταξιδιωτικές τους πολιτικές.

Όπως εξήγησε αυτό μπορεί να περιλαμβάνει μεμονωμένους ταξιδιώτες να έχουν συγκεκριμένο budget για κάθε ταξίδι με βάση τον προορισμό και την απόσταση που διανύουν.